Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Як здійснюється додавання полів таблиць у MS Access?» (ID:9950)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   16 кб.

Завдання з інформатики ЗМІСТ


Як здійснюється додавання полів таблиць у MS Access?......................3

Як здійснюється зміна типів полів таблиць у MS Access?.....................4

Як накладаються умови відбору записів?................................................5

Які є варіанти запуску запиту?..................................................................6

Як здійснюється накладення умов відбору записів за

допомогою форм?......................................................................................7

Які є засоби спрощення введення даних під час використовування
форм?...........................................................................................................13

Як встановити властивості розділів звіту?..............................................14

Як здійснюється додавання поточної дати друку та номера

сторінки в звіт?.........................................................................................16


1. Як здійснюється додавання полів таблиць у MS Access?


Відкрийте таблицю в режимі конструктора.

Щоб вставити в таблицю поле, клацніть строку, над якою його потрібно помістити, і натисніть кнопку “Добавить
строки” на панелі інструментів. (Щоб додати поле в кінець таблиці, виберіть перший порожній рядок)

У стовпці “Имя поля” введіть ім'я.

У стовпці “Тип данных” можна залишити настроювання за замовчуванням (Текстовый) чи вибрати з розкривающогося
списку ячейки “Тип данных” інший тип даних.

У стовпці “Описание” введіть опис даних, що буде містити це поле. Текст опису буде виводитися в “строке
состояния” при додаванні даних у поле, а також буде включений в опис об'єкта таблиці. Вводити опис не
обов'язково.

Якщо потрібно, задайте значення властивостей поля в нижній частині вікна.

Примітка.   Якщо дана таблиця є зв’язаною, то додати в неї нове поле в поточній базі даних буде неможливо.
Якщо зв'язана таблиця є таблицею Microsoft Access, для додавання поля необхідно відкрити її вихідну базу
даних. Якщо зв'язана таблиця є таблицею іншого додатка, для додавання поля буде потрібно відкрити вихідний
файл у цьому додатку.


2. Як здійснюється зміна типів полів таблиць у MS Access?


Якщо таблиця вже містить дані, створіть її резервну копію перед тим, як приступати до зміни типів даних і
розмірів полів.

Відкрийте таблицю в режимі конструктора.

Виберіть ячейку у стовпці “Тип данных” поля, які необхідно змінити, натисніть кнопку розкриття списку і
виберіть новий тип даних.

Натисніть кнопку “Сохранить” на панелі інструментів.

Обережно!   Якщо перетворення типу приводить до втрати даних, Microsoft Access перед тим, як записати внесені
зміни, видає повідомлення про помилки при перетворенні даних. Натисніть кнопку “Отмена”, щоб скасувати ці
зміни. Натисніть кнопку OK для прийняття змін.

Примітка.   У великих таблицях зміна типу даних може виконуватися тривалий час. Щоб перервати процес
перетворення типів даних, натисніть клавіші CTRL+BREAK, а потім натисніть кнопку OK.

Перш ніж змінювати тип даних, оцінить наслідки цього перетворення для всієї бази даних. Які запити, форми,
звіти використовують поле, тип даних якого необхідно змінити? Можливо, знадобиться змінити вырази, які
залежать від змінюваного поля.


3. Як накладаються умови відбору записів?


Умови відбору — це обмеження, що накладаються на запит чи розширений фільтр для визначення записів, з якими
він буде працювати. Наприклад, замість перегляду всіх постачальників компанії, можна переглянути тільки
постачальників з Литви. Для цього необхідно вказати умову відбору, що відсіває всі записи, крім тих, у яких у
поле «Країна» зазначена «Литва».

Щоб установити умови відбору для поля в “бланке запроса”, уведіть вираження “Условия отбора” для даного поля.
У попередньому прикладі вираженням є «Литва». Можуть бути використані і більш складні вираження, наприклад,
«Between 1000 And 5000». Якщо запит містить зв'язані таблиці, то в значеннях, що вказуються в умові добору для
полів зі зв'язаних таблиць, враховується регістр, тобто вони повинні відповідати регістру значень у базовій
таблиці.

Для того ж поля чи для інших полів можна ввести додаткові умови добору. Якщо вираження вводяться в декілька
ячійок ”Условие отбора”, то вони автоматично поєднуються за допомогою операторів And чи Or. Якщо вираження
знаходяться в різних ячійках, але в одному рядку, то Microsoft Access використовує оператор And, що означає,
що будуть повернуті тільки записи, що відповідають умовам добору, зазначеним у всіх осередках. Якщо ж
вираження знаходяться в різних рядках бланка запиту, то Microsoft Access використовує оператор Or, що означає,
що повернуті будуть записи, що відповідають умовам добору, зазначеним будь-якою ячійкою.

Можна також вказати умови відбору для зміни результатів обчислень. За допомогою умов відбору можна обмежити
групи, для яких виробляються обчислення, записи, включені в обчислення, чи результати обчислень, виведені на
екран.


4. Які є варіанти запуску запиту?


Запити використовуються для перегляду, зміни й аналізу даних різними способами. Запити також можна
використовувати як джерела записів для форм, звітів і сторінок доступу до даних.

Найбільш розповсюджений тип запитів — запит на вибірку. Запит на вибірку відбирає дані з однієї чи декількох
таблиць по заданих умовах, а потім відображає їх у потрібному порядку.

Відкриття чи запуск запиту

У режимі конструктора можна відкривати різні запити: запити на вибірку, перехресний запит і запит на зміну.
Запит на вибірку і перехресний запит також можна відкрити в режимі таблиці для перегляду результатів.

Запит на зміну не можна відкрити в режимі таблиці. Однак у цьому режимі можна виконати попередній перегляд
даних, що будуть задіяні в запиті на зміну.

Пропоновані дії

Відкриття запиту в режимі конструктора

У вікні бази даних клацніть значок “Запросы” в списку “Объекты”.

Виберіть запит , що потрібно відкрити, і натисніть кнопку “Конструктор” на панелі інструментів вікна бази
даних.

Примітки

Якщо форма, чи звіт сторінки доступу до даних засновані на запиті, то відкрити цей запит для зміни макета
можна прямо з форми, звіту чи зі сторінки доступу до даних.

Переключення між режимами відображення запиту

Запит може бути виведений на екран у трьох режимах: “режиме конструктора”, “режиме таблицы” і “режиме SQL”.



5. Як здійснюється накладення умов відбору записів за допомогою форм?


Створіть вільну форму

У режимі конструктора задайте наступні значення властивостей форми.

Властивість

Значення




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel