Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Зовнішньоекономічні зв‘язки Франції» (ID:9864)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       20 стр.
Размер в архиве:   139 кб.

Зовнішньоекономічні зв‘язки Франції. План.



І. Вступ.



ІІ. Зовнішня торгівля Франції.



Структура експорту та імпорту.



Зовнішньоекономічні зв‘язки з Росією.



Військова присутність Франції на Африканському континенті та її вплив на торгівлю з країнами Африки.



Зовнішньоторгівельні стосунки Франції з країнами ЄС та Азії.



Установи системи підтримки зовнішньої торгівлі Франції.



ІІІ. Заключення.



IV. Додатки.



І. Вступ.



За своїм внутрішнім валовим продуктом Франція є четвертою світовою економічною потужністю. Вона має переваги в
багатьох галузях: транспорт, телекомунікації, агропромисловість, фармацевтична промисловість, а також
банківський сектор, страхування, туризм, не забуваючи про традиційні предмети розкоші (шкіргалантерея, готовий
одяг, парфуми, алкогольні напої, тощо).



Франція, активне торгове сальдо якої досягло 104,5 мільярдів франків (20,9 мільярдів доларів) у 1995 році, є
четвертим експортером товарів (головним чином, устаткування) в світі (після США, ФРН, Японії), та другим у
галузях послуг та сільського господарства (зокрема, зернові та сільськогосподарські продукти). Франція
залишається першим європейським виробником та експортером в галузі сільського господарства. В той же час,
Франція здійснює 64% своїх торгових обмінів з партнерами з Європейського Союзу.



В плані залучення іноземних інвестицій Франція займає третє місце в світі. Дійсно, незважаючи на високе
безробіття (12% активного населення) та надмірний дефіцит державного бюджету (тим не менш доведеного до 5% ВВП
у 1995 році, та обмеженого 4% до кінця 1996р.), інвестори цінують якість французької робочої сили, рівень
досліджень, володіння передовими технологіями, стабільність валюти та успішне регулювання витрат виробництва.



Вельми серйозну роль в макроекономічному відношенні грає для Франції зовнішня торгівля.



На Францію припадають біля 7% світового експорту. У 1997 році французький експорт становив 1685 млрд. франків
і збільшився майже на 12%, в тому числі в країни Східної Європи - на 30%. Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі
досягло 179 млрд. фр., що є абсолютним рекордом. Майже вдвічі (до 142 млрд. фр.) в порівнянні з попереднім
роком зросло позитивне сальдо по продукції машинобудування. На чверть збільшилося позитивне сальдо по
продукції АПК, склавши біля 236 млрд. фр. Саме за рахунок зовнішньої торгівлі, точніше її експортної
складової, французька економіка була на підйомі в 1997 році. Обсяг імпорту зріс в 1997 році на 8% і досяг 1506
млрд. фр.



Очікувалося, що в 1998 році під впливом азіатської кризи помітно скоротиться приріст зовнішньої торгівлі
Франції. Експорт збільшиться на 6,4%, а імпорт - на 5,6%. Позитивне зовнішньоторгівельне сальдо повинно
зберегтися в межах 170-172 млрд. франків.






ІІ. Зовнішня торгівля.



1. Структура експорту та імпорту.



Стійке оздоровлення зовнішньоторгівельного балансу Франції спостерігається з початку 90-х років. Загалом за
останні 7 років імпорт збільшився на 22% (в ньому переважають енергоносії, продукція кольорової металургії,
целюлозно-паперові товари, продукція електронної промисловості, побутові прилади, тканини, одяг, лісоматеріали
і меблі), а експорт зріс на 45% (на зарубіжні ринки постачаються сільськогосподарські і продовольчі товари,
автомобілі і авіатехніка, прокат чорних металів, електротехнічна і парфюмерно-косметична продукція).



Важливими чинниками, що сприяли розвитку зовнішньої торгівлі і поліпшенню балансу торгівельних операцій,
з'явилися висока якість і конкурентоспроможність французьких товарів, зважена політика цін, наступальне
проникнення на зарубіжні ринки, уважне їх вивчення і здатність швидко реагувати на попит, сприятлива
кон'юнктура і забезпечення за французькими фірмами іноземного портфеля замовлень, розширення мережі малих і
середніх підприємств, які, задовольняючи зростаючі потреби внутрішнього ринку, активно шукають вихід на
зарубіжних партнерів. Фахівці також прираховують до цього переліку стабілізацію курсів в рамках європейської
валютної системи і підвищення курсу долара, що, на їх думку, супроводиться посиленням економічної активності.



Найбільше позитивне сальдо було досягнуте по таких позиціях, як торгівля автомобілями і наземним транспортом
(63,9 млрд. фр., чому сприяло зниження імпорту внаслідок урядових заходів по захисту національних виробників і
вдала кон'юнктура на європейському ринку), постачання виробничого обладнання (63,7 млрд. фр., незважаючи на
збільшення ввезення імпортного обладнання, що було досягнуто завдяки продажу 107 широкофюзеляжних літаків




загрузка...
© 2007-2020 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel