Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Технологія туристської діяльності в туристському підприємстві “Оазіс-тур”. » (ID:8833)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       12 стр.
Размер в архиве:   66 кб.


План




Вступ.


Соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні у процесі ринкових реформ, стосуються і сфери
готельно-туристичних послуг. У них відбуваються складні та динамічні процеси пошуку нових методів
господарювання, вдосконалення організаційної структури управління, реформування форм власності, що повинно
було стати передумовою появи великої кількості суб'єктів туристичного та готельного бізнесу.

Але нестабільна економічна ситуація і відсутність необхідних коштів, недостатня підтримка держави і
незацікавленість іноземних інвесторів не створили буму на національному ринку готельно-туристичних послуг.
Нові організації, які масово виникали у 1992-1993 рр.. здебільше орієнтувалися на відправлення туристів за
кордон, що в умовах існуючого законодавства приносило їм економічний прибуток. Така ситуація, звичайно, не
покращила стану розвитку готельно-туристичних послуг, а більш того, у зв'язку зі спадом активності населення
України, зниженням його доходів, введенням більш суворих митних правил, їхня діяльність поступово почала
згортатися. Частина підприємств просто не мала коштів для свого існування, інші змінили профіль своєї
діяльності. Одночасно можна прослідкувати чітку тенденцію до скорочення активності готельних підприємств.
По-перше, спостерігається подальше скорочення номерного фонду та різке зниження середнього рівня
завантаженості готелів у більшості областей України.

Отже, за два роки кількість готелів та місць у них зменшилася відповідно на 15.9 та 16.8 % , а середній рівень
завантаженості - на 7.2%. При цьому показник загальної площі, яка здається в оренду, становить 10-20%.

До найбільших районів розвитку готельного господарства (за кількістю місць у процентах до загального обсягу)
та туристичного бізнесу України відносяться: Київська область (15.8%), у тому числі М.Київ (13.0%), Кримська
автономна республіка (10.02%), Дніпропетровська область (6.34%), Одеська (6.00%) . Донецька (5.95%).
Харківська (5.50%). Львівська область (5.20%). На всі інші 17 областей України припадає менш як половина місць
у готелях.

Як свідчить світовий досвід, рівень розвитку матеріально-технічної бази готельного господарства та туризму в
окремих регіонах залежить не стільки від їхнього економічного розвитку, скільки від розвитку соціальної
інфраструктури регіонів та наявності необхідних природно-рекреаційних і культурно-історичних умов та
ресурсів.

В Україні одним із найбільш розвинених центрів національної індустрії гостинності об'єктивно залишається
М.Київ.

Отже, в роботі розглядаються взаємопов`язані господарчі одиниці для більшого розуміння стану в туристичному
бізнесі, а саме: готель “Хрещатик”, туристична агенція “Оазіс-тур”, ресторан “Хрещатик”.








І. Технологія туристської діяльності в туристському підприємстві “Оазіс-тур”.


Загальна характеристика туристського підприємства.


Назва, місце розташування фірми. Її реквізити. Рік утворення, організатори. Форми власності, код фірми в
міському статуправлінні. Ліцензії.


Фірма "Оазіс-тур" була створена та зареєстрована в травні 2000 року.

Юридичний адрес: Київ-212, вул. Малиновська 13 А, кв. 70.

Адреса клієнтського офісу: Київ-01004, вул. Червоноармейська 30 В, оф. 18

Телефони: 531-98-28, 234-96-33;

Факс: 234-96-33.

Директор: Журавська Ірина Миколаївна.

Форма власності підприємства - товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ).

Індентифікаційний код ЄДРПО № 30867383

Ліцензія Госкомтуризму № 04677 від 8.06.2000р.


Структура управління фірмою, штатний розклад.


В агентстві працює три працівника. Усі мають вищу освіту, двоє з них - педагогічне. Один з працівників має
стаж роботи в туристичній індустрії. Середній вік працівників агентства - 37 років.

Так як в агентстві працює лише три людини, то говорити про структуру управління організацією особливо нема
чого (це лінійна структура управління).

Основні напрямки діяльності турфірми.


Форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; класи туризму; види туризму ; географія
подорожей.


Фірма пропонує різні форми організації поїздок - індивідуальні та групові.

Індивідуальний тур має таку особливість - турист організує і здійснює його самостійно. Подібні тури
називаються також одиночними, але це не означає, що потрібно подорожувати поодинці, адже подорожувати можна і
сім'єю, і при цьому подорож називається одиночною.

Фірма "Оазіс-тур" також пропонує всі класи і види туризму.

Щоб класифікація туризму була більш повної, Всесвітня туристська організація пропонує класифікувати туризм на
такі типи: внутрішній туризм - подорожі жителів якогось регіону по цьому регіону; в'їздний туризм - подорожі
по якійсь країні осіб, що не є її жителями; виїзний туризм - подорожі жителів якоїсь країни в іншу країну. Ці
основні типи туризму можуть по-різному сполучитися, створюючи категорії туризму. Ці категорії туризму можуть
відноситися не тільки до якоїсь країни, але і до регіону. Визначення «туризм у межах країни» охоплює собою
внутрішній і в'їздний туризм; «національний туризм» - внутрішній і виїзний туризм; «міжнародний туризм» -
в'їздний і виїзний туризм.

Види туризму:

Туризм із метою відпочинку. Даний вид полягає в короткочасному або більш тривалому відпочинку з метою
фізичного або психологічного відновлення організму. Крім того, до цієї групи відноситься і курортний
відпочинок, при якому для лікування або відновлення сил використовуються природні властивості грунту, клімату
і морської води.

Туризм із метою вивчення культури. Туризм, орієнтований на пізнання чужої культури, підрозділяється на
пізнавальний і паломницький. Пізнавальний туризм охоплює собою відвідання історичних, культурних або
географічних визначних пам'яток. Туристи, що подорожують із пізнавальною ціллю, частіше усього цікавляться
соціальними й економічними відношеннями відвідуваних ними країн. Ціллю паломницького туризму є відвідання
місць, що мають особливе релігійне значення.

Суспільний туризм. У якості суспільного туризму виступають поїздка з метою провідин родичів, знайомих, друзів,
а також клубний туризм. Клубний туризм відрізняється тим, що подорожуючі свідомо інтегруються в групи.

Спортивний туризм. До спортивного туризму відносяться поїздки з метою активної участі в спортивних заходах, а
також поїздки, що носять пасивний характер участі в спортивних змаганнях.

Економічний туризм - поїздки, що відбуваються з фахового і комерційного інтересу: відвідування бірж, виставок,




загрузка...
© 2007-2020 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel