Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Питання до іспиту з дисципліни «Економіка підприємств готельно-ресторанного господарства» » (ID:8707)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       29 стр.
Размер в архиве:   158 кб.

Питання до іспиту з дисципліни

«Економіка підприємств готельно-ресторанного господарства»

1. Поняття ринку кулінарної продукції та послуг. Основні елементи ринку: товарна пропозиція, попит населення,
ціна товару

Серед величезної кількості задач, які необхідно вирішувати при організації діяльності з підвищення якості
послуг в підприємствах готельно-ресторанного господарства, це:

створення системи податкових пільг для пріоритетного розвитку готельної матеріальної бази;

удосконалювання системи інформаційного забезпечення;

впровадження прогресивних технологій обслуговування;

створення спеціальних програм, розрахованих на постійних клієнтів готелю;

проведення сучасної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів.

В умовах прискорення темпів розвитку будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів готельної сфери
надзвичайно важливою передумовою до розвитку індустрії гостинності є поліпшення законодавчого регулювання
готельного сектору в частині загальнодержавних податків і обов'язкових платежів, що лягають непомірним тягарем
на собівартість послуг.


На даний момент ситуація з правовим регулюванням готельного бізнесу є складною.


По-перше, податковий тиск породжує збільшення витрат підприємницької діяльності, а це, у свою чергу, –
збільшення ціни.


По-друге, податкове законодавство не враховує специфіки готельних підприємств, яким у процесі здійснення
підприємницької діяльності необхідні часті поліпшення основних фондів, а саме – реконструкція, модернізація і
т.п.


У закордонній і вітчизняній практиці створення пільгових режимів можна визначити найбільш характерні. Це –
території пріоритетного розвитку (ТПР) зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності і вільні (спеціальні)
економічні зони. Окремо варто виділити цільову державну підтримку конкретної галузі, що обумовлюється в
галузевому законодавстві.


Основною умовою діяльності суб'єктів підприємництва є реалізація на спеціальній території інвестиційного
проекту, що розглядається і затверджується місцевим органом самоврядування або спеціально уповноваженим
органом. Такі підприємства звільняються від сплати зборів у Державний інноваційний фонд і плати за землю
протягом п’яти років на період освоєння земельної ділянки. Оскільки досліджуваний готель «Дніпро» розташований
в м. Києві, який є центром українського туризму, відповідно до даного готелю можна застосувати термін
«територія пріоритетного розвитку» із пільгами по сплаті податків.

На сьогодні в Україні, і зокрема в Києві наростає ділова активність та збільшується кількість туристів. З
одного боку, це позитивне явище, але, з іншого, майже весь потік приходиться на короткий сезон. Проблема в
тому, що при таких великих обсягах рівень сервісу обов’язково падає. Обслужити клієнта якісно в умовах
масового напливу гостей при даній інфраструктурі, не є можливим. Відповідно виникає ризик втратити тих
туристів, що приїжджають до досліджуваного готелю.



2. Ціноутворення на послуги підприємств готельного господарства

За ринкових умов господарювання можуть застосовуватися різноманітні методи ціноутворення. Варто звернути увагу
на їхню змістову характеристику.

1. Розрахунок ціни за методом «середні витрати плюс прибуток» є найпростішим і широко застосовуваним.

2. Розрахунок ціни на підставі цільового (фіксованого) прибутку вважається різновидом методики визначення ціни
на засаді середніх витрат (собівартості).

3. Установлення ціни на засаді суб'єктивної цінності товару здійснюється з урахуванням потенційного (реально
виявленого) попиту.

4. Метод ціноутворення «за рівнем поточних цін» («за рівнем конкуренції») полягає в тім, що ціну розглядають
та встановлюють як функцію цін на аналогічну продукцію в конкурентів.

5. Установлення ціни на підставі результатів закритих торгів є різновидом методу «за рівнем поточних цін» і
застосовується з метою одержання замовлення на виготовлення певної продукції (торг за вигідний контракт).

6. Метод ціноутворення «за рівнем попиту» передбачає встановлення ціни за допомогою пробного продажу товару в
різних сегментах ринку.

7. Метод установлення ціни за місцем походження товару полягає в тім, що товар передається транспортній
організації за умови «франко-вагон»; після цього всі права на товар і відповідальність за нього переходять до
покупця (замовника).

8. Метод установлення єдиної ціни із включенням у неї витрат на доставку означає відповідні дії підприємства
(організації) для включення в ціну фіксованої суми транспортних витрат незалежно від віддаленості покупця
(клієнта).

9. Застосування методу встановлення зональних цін полягає в тім, що підприємство (фірма) виокремлює кілька
зон, у межах яких встановлюються єдині ціни залежно від рівня транспортних витрат.

10. Метод установлення ціни стосовно базисного пункту характеризується тим, що продавець (фірма) вибирає
конкретний район (місто, область) за базисний і збирає з усіх замовників (клієнтів) транспортні витрати в
сумі, що дорівнює вартості поставки з цього району (міста, області) незалежно від того, звідки насправді
здійснюється відвантаження товару.

11. Метод встановлення цін із прийняттям на себе витрат на поставку означає, що підприємство (організація)
частково чи повністю бере на себе фактичні витрати на доставку товару з метою стимулювання надходження
замовлень від покупців (клієнтів).

12. За встановлення цін зі знижками підприємство-продавець змінює свою вихідну ціну та встановлює певну знижку
з неї, ураховуючи дострокову оплату рахунків, закупівлю великого обсягу продукції або позасезонну її закупівлю
тощо. Це дає змогу підприємству підтримувати більш стабільний рівень виробництва протягом року.


3. Характеристика окремих розділів бізнес-плану підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Метою типового бізнес-плану є найкраще представлення підприємства готельно-ресторанного бізнесу можливим
інвесторам для залучення капіталу в розмірах достатніх для нормального продовження фінансово-господарської
діяльності, заснованої на прогресивній виробничо-комерційній ідеї на основі маркетингових
досліджень.

Основні розділи бізнесу-плану закладу ресторанного чи готельного господарства: резюме, юридичний статус
підприємства; основні напрямки і цілі діяльності закладу; історична довідка діяльності підприємства;
характеристика виробничих площ та існуючого обладнання; вид бізнесу закладу; опис продукції та перспективи її
вдосконалення; ринки та характеристика конкурентного середовища; план маркетингової діяльності закладу; план
виробничої діяльності підприємства; організаційно-управлінський план підприємства; фінансовий план закладу;
оцінка та страхування ризику.


4. Планування виробничої програми на підприємствах ресторанного господарства

Виробнича програма закладу ресторанного господарства – це сукупність продукції певної номенклатури й
асортименту, яка має бути виготовлена в плановому періоді у визначених обсягах згідно зі спеціалізацією і
виробничою потужністю цих підрозділів. Виробнича програма є надзвичайно важливим розділом плану роботи
підприємства ресторанного і його виробничих та невиробничих підрозділів, оскільки вона виражає зміст їх
основної діяльності та засоби досягнення стратегічної мети.

Порядок розроблення виробничої програми підрозділів підприємства ресторанного господарства значною мірою
залежить від призначення їх продукції та економічного статусу. Передусім тут має значення технологічний
зв'язок між підрозділами, ступінь завершеності в них циклу виготовлення продукції, спрямування її на подальшу
обробку, внутрішньокоопераційні потреби чи на ринок, за межі підприємства.




загрузка...
© 2007-2020 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel