Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПРАЦЕЮ» (ID:8652)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       7 стр.
Размер в архиве:   22 кб.

ЗМІСТ

















































1. Методи управління працею




Більшість організацій сьогодні побудована за функціями і рівнями ієрархії, і існує укорінене переконання, що
це не тільки найприродніший і найефективніший, але взагалі єдиний засіб організації. Так було ще до того, як
структуру організації стали вивчати за допомогою наукових методів наприкінці 19 століття.



Науковий підхід до управління (Scientific Management), розроблений Ф.В. Тейлором, є найкращим вираженням цих
ідей. Він стверджував, що робота може бути виконана найбільш продуктивно, якщо розбити її на прості елементи
і, якщо люди, особливо робітники, розподіляються керівниками і спеціалізуються на конкретній простій частині
роботи. Він також вірив у важливу роль управління. "Тільки шляхом повної стандартизації методів, прискореного
впровадження кращих досягнень і умов праці, а також посилення кооперації можна забезпечити більш швидке
виконання роботи. І обов'язок дотримуватися стандартів і збільшувати кооперацію лежить тільки на керівниках".
Природним наслідком цих поглядів стало поширення функціональних організаційних структур.



Не один Тейлор з числа ранніх теоретиків менеджменту прийшов до таких поглядів. Анрі Файоль вважається
"батьком" теорії управління, хоча він і не такий відомий, як Тейлор. Він твердив, що менеджмент — це
сукупність універсальних принципів, яким можна навчити, якщо їх правильно визначити. Він розробив список із 14
принципів, перший з яких стосувався поділу праці і називався "Принцип поділу праці для того, щоб вести
діяльність продуктивніше".



Функціональна спеціалізація була також центральною темою Макса Вебера (Мах Weber), автора терміна і теорії
бюрократії. Він вважав, що бюрократія є найефективнішим способом управління складними організаціями і
стверджував, що бюрократія перевершує будь-який інший засіб у плані точності, стабільності, дисциплінованості
і надійності. Вебер вважав, що існує шість складових блоків бюрократії, першим із яких є функціональна
спеціалізація.


Розглянемо основні методи сучасного менеджменту.

Визначення виняткових ситуацій виходить з того, що кожний відділ або підрозділ отримує певний комплекс завдань
і самостійно виконує їх. Тільки у виняткових випадках, коли виявляються відхилення в досягненні поставленої
мети, передбачається втручання вищої інстанції у процес прийняття рішення та перебіг подій.

Мета цього принципу полягає в тому, щоб звільнити керівництво організації від рутинної роботи; передбачає
чітке визначення цілей і компетенцій, а також ознак надзвичайних ситуацій (так званих критичних значень).
Проблематичним у цьому зв’язку є те, що іноді важко розмежувати звичайні та надзвичайні ситуації.

Відповідно до концепції визначення цілей в основі управління лежить система цілей, їх структура та дія.
Керівництво організації і керівники нижчих рівнів управління разом розробляють чітку й завершену концепцію
цілей, яка не повинна містити несумісних субцілей, аж до найнижчих інстанцій. Проміжні цілі й субцілі мають
бути так взаємопов’язані, щоб кожний співробітник, виконуючи завдання, водночас брав участь у досягненні
основної мети організації. Мета цього методу менеджменту полягає в тому, щоб “розвантажити” керівництво
організації, вилучивши його з процесу реалізації (але не формування) цілей. Свобода дій, яка існує за такого
методу, має підвищувати мотивацію співробітників і розвивати їхню ініціативу.

Проблеми можуть виникнути переважно тоді, коли керівники втручаються в дії нижчих підрозділів і в
авторитарному порядку визначають цілі, а також у разі виникнення конфліктів. Метод делегування - коли
виконання завдань, повноваження і відповідальність за виконувану роботу делегуються на нижчий рівень. Мета
цього методу полягає в розвитку почуття відповідальності співробітників і максимальній реалізації їх




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel