Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: ««Лінгвістичні основи документознавства» (ID:8550)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       9 стр.
Размер в архиве:   34 кб.

Контрольна робота з предмету


«Лінгвістичні основи документознавства»


ЗМІСТ














Етикет ділової людини






В житті завжди були і залишаються відносини, які забезпечують найвищу ефективність у виконанні професійних
функцій. Підтримуючі ділові стосунки, потрібно пам’ятати, що крім правил культурної поведінки існує ще й
професіональний етикет.



В тому чи іншому колективі, групі працівників, співробітників, ділових людей складаються конкретні традиції,
які з часом набирають силу моральних принципів і складають етикет даної групи, спільності.



Діловий етикет – це результат довгого відбору правил і форм найбільш доцільної поведінки, які б сприяли успіху
в ділових відносинах. Не завжди легко дістається опанування цих правил, тому підприємець “від сохи“, нерідко
не схвалює їх говорячи “Навіщо мені все це?”. Можна дотримуватись і даного принципу, але якщо ви хочете
встановити міцні ділові відносини з зарубіжними партнерами, то знання ділового етикету зарубіжних країн є
обов’язковим.



Як і в давні часи, так і сьогодні, правила ділового етикету, культура поведінки допомагають зближенню
економічних і фінансових інтересів торгових людей, бізнесменів.



Які ж правила поведінки треба знати підприємцю? Перш за все слід пам’ятати, що діловий етикет включає також
дотримання правил культури поведінки, яка передбачає в першу чергу глибоку повагу особистості людини.
Соціальна роль тієї чи іншої особи не повинна бути самоподавляючою і не повинна справляти гіпнотичного впливу
на ділового партнера. Культурний підприємець буде з однаковою повагою ставитись і до міністра і до рядового
технічного працівника міністерства, президента компанії, фірми, прибиральниці офісу, тобто всім пвиказувати
щиру, стриману повагу. Ця щира повага повинна стати складовою частиною натури бізнесмена. Йому потрібно
навчитись вірити в порядність людей. Неможливо при першій зустрічі виявити навіть ознаку того, що ви уявляєте
його як “темну конячку”, яка намагається вас обійти на прямій чи віражі, а простіше кажучи обдурити. В основі
поведінки повинна лежати моральна оцінка: діловий партнер це хороша людина. Якщо, звичайно він своїми вчинками
не довів протилежного.



Правила вербального етикету.



Культура поведінки в діловому спілкуванні неможлива без дотримання правил вербального (словесного) етикету,
який зв’язаний з формами і манерами мови, словниковим запасом, тобто зі всім стилем мови, прийнятим в
спілкуванні даного кола ділових людей. Існують історично вироблені стереотипи словесного спілкування. Ними
користувались раніше українські (польські) підприємці, а сьогодні їх використовують культурні українські і
зарубіжні ділові люди. Це слова ”пані”, “панове”, “шановне товариство”.



В діловій розмові потрібно вміти дати відповідь на будь – яке запитання. Навіть на найпростіше, яке задають
щоденно по декілька разів “Як справи?”, завжди потрібно пам’ятати про почуття міри. Нічого не відповісти
неввічливо; буркнути “нормально” і пройти повз теж неввічливо, якщо не грубо; почати довго розповідати про
справи – прославитись занудою. В таких випадках д.е. приписує відповідати приблизно наступне: ”Дякую ,
нормально”, “Дякую, поки скаржитись гріх”, в свою чергу поцікавитись: ”сподіваюся, що у вас все нормально?”.
Такі відповіді нейтральні, вони заспокоюють всіх.



Але у чехів, словаків, поляків та югославів на запитання “Як справи?” д.е. не забороняє коротко розказати про
труднощі, поскаржитись на дороговизну. Але говорять про це бадьоро, підкреслюючи, що ділова людина долає
труднощі, адже їх немало в їх справі, але вона знає як їх подолати, і пишається цим. А без труднощів і
клопотів живе тільки нероба.



У вербальному спілкуванні д.е. передбачає застосування різних психологічних прийомів. Один з них – “формула
прогладжування “ Це словесні фрази типу “Удачі вам!”, “Бажаємо успіху”, відомі фрази “Великому кораблю велике
плавання”, “Ні пуху – ні пера” і т.п. виголошені з різними відтінками. Широко використовуються такі мовні
знаки як “Нема проблем”, “Окей” і т.д.



Але слід уникати таких явно уїдливих побажань як “вашому теляті золотого вовка спіймати”.



В словесному етикеті ділових людей велике значення мають компліменти – приємні слова, які передають схвалення,
позитивну оцінку діяльності в бізнесі, підкреслюють смак в одязі, зовнішності, збалансованість вчинків
партнера, тобто оцінку розуму ділового партнера. Під час ділового спілкування завжди є місце для компліментів.
Вони надихають вашого ділового партнера, надають йому впевненості, підбадьорюють.



Особливо важливо пам’ятати про комплімент, якщо ви маєте справу з новачками, до того ж такими, що зазнали на
перших порах невдачі.




загрузка...
© 2007-2020 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel