Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Описання ринків товару » (ID:8443)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   17 кб.

Зміст











Описання ринків, на яких діє підприємство





Підприємство займається різними видами діяльності, а саме:

Проведення посередницьких та інших операцій з нерухомістю;

Надання інформаційно-консультативні та інформаційно-посередницькі послуг;

Маркетингова діяльність;

Юридична практика;

Організація дозвілля та відпочинку (створення аукціонів, експлуатація ігрового обладнання, організація
видовищно - та спортивно-масових заходів тощо);

Побутове обслуговування населення;

Організація громадського харчування (відкриття ресторанів, кафе тощо);

Ремонтні роботи та сервісне обслуговування;

Будівництво та будівельне виробництво;

Виробнича діяльність, а також оптова та роздрібна торгівля продукцією власного та не власного виробництва.

На даному етапі для підприємства найбільш важливими є ринки зернової продукції та комбікормової продукції.

Основним сегментом комбікормового ринку для підприємства є ринок комбікорму для птиці. Підприємство також
займається оптової торгівлею зерновими культурами.

Визначення ємності ринку є однією з найважливіших задач ринкового дослідження. Під ємністю розуміють можливий
обсяг реалізації товару при даному рівні й співвідношенні роздрібних цін. Ємність ринку характеризуються
розмірами попиту й величиною товарної пропозиції.

Слід відмітити, що за прогнозами експертів галузь птахівництва в Україні активно відроджується та
розвивається. Такий активний розвиток триватиме ще принаймні 1-3 роки. Розвиток птахівництва (як племінного
господарства, так й товарного господарства), зростання поголів’я птахофабрик України спричинює зростання
потреби в якісному комбікормі. Виходячи з цього експерти роблять прогнози щодо зростання попиту на комбікорми
для птиці ще протягом двох-трьох років.

Поряд з визначенням ємності ринку та вивченням прогнозів експертів щодо розвитку даної галузі та ринку, на
якому діє підприємство, першочерговою задачею дослідження ринку є аналіз поточного співвідношення попиту та
пропозиції на даний вид продукції, тобто кон’юнктури ринку. Кон’юнктура ринку - це сукупність умов, при яких
в даний момент протікає діяльність на ринку. Вона характеризується певним співвідношенням попиту та пропозиції
на товари даного виду, а також рівнем співвідношення цін.

Як вже зазначалось попиту на продукції підприємства ще протягом тривалого часу буде зростати. На сьогодні
добова потреба середньої птахофабрики (величина поголів’я близько 270 тис. голів) складає 10-12 тон
комбікорму. Нарощення виробничих потужностей птахофабриками України, яке спостерігається вже зараз й триватиме
ще 2-3 роки, спричинить зростання потреби в комбікормах.

Пропозиція на ринку комбікормів для птиці в Україні здійснюється кількома великими комбікормовими заводами та
багатьма дрібними заводами та фірмами. Великими заводами з виготовлення комбікормів для птиці є підприємство
Київкомбікорм, Бориспільський комбікормовий завод, Черкаський комбікормовий завод та ін.

Зараз на ринку комбікормів спостерігається різке підвищення цін, яке спричинене підвищенням цін на ринку
зернових культур. На сьогодні рівень цін на комбікорм для молодняку птиці знаходиться в межах 1200-1500
гривень за одну тону, а рівень цін на комбікорм для батьківського стада птиці - в межах 700-1000 гривень за
одну тону. За експертними оцінками ціни на комбікорм для птиці будуть зростати й надалі протягом деякого
періоду. В основному таке зростання буде спричинено збільшенням цін на зернові компоненти та збільшенням цін
на премікси та вітаміни.

Із зростанням попиту на комбікорми, що виробляє дане підприємство, планується збільшувати обсяги виробництва
та реалізації продукції з метою максимального задоволення потреб в комбікормах птахофабрик та птахо
господарств Київського регіону. Для цього у підприємства є достатній запас виробничих потужностей та збутових
можливостей.

Зараз найбільшими покупцями продукції підприємства є птахівничі господарства Київської області: ВАТ "ППС
Броварський", ЗАТ "Надія", ТОВ "Птахівничий комплекс" та інші.

В подальшій діяльності для підприємства можливим є розширення діяльності на ринку комбікорму для птиці й вихід
на інші регіональні ринки (Сумська область. Вінницька область, Чернігівська область).


Висновки за першим розділом





Підприємство діє на декількох різних ринках, але основним ринком для підприємства є ринок комбікормів для
птиці.

За прогнозами експертів галузь птахівництва в Україні активно відроджується та розвивається. Такий активний
розвиток триватиме ще принаймні 1-3 роки й спричинить зростання попиту на комбікорми для птиці ще на досить
тривалий час.

Пропозиція на ринку комбікормів для птиці в Україні здійснюється кількома великими комбікормовими заводами та
багатьма дрібними заводами та фірмами. Великими заводами з виготовлення комбікормів для птиці є підприємство
Київкомбікорм, Бориспільський комбікормовий завод, Черкаський комбікормовий завод та ін.

Зараз на ринку комбікормів спостерігається різке підвищення цін, яке спричинене підвищенням цін на ринку
зернових культур.




2. Описання товару





Основним видом продукції, що випускає підприємство є комбікорм для птиці.

Вивчення коливань обсягів виробництва й тривалості виробництва того чи іншого продукту дозволило встановити,
що ці показники змінюються у часі циклічно й закономірно. Таке явище називають життєвим циклом товару.
Маркетинг приділяє більшу увагу циклу життя товару на ринку. Життєвий цикл – це час існування товару на
ринку. Концепція життєвого циклу товару виходить з того, що товар рано чи пізно рано чи пізно витісняється з
ринку іншим товаром більш довершеним й дешевим. Для визначення стадії життєвого циклу, на якій знаходить
продукції підприємства, коротко розглянемо особливості кожної з фаз.

Мета фази запровадження – створити ринок для нового товару. Темп росту продаж, як правило, відносно не
великий, їх обсяг незначний, торгівля нерідко є збитковою, маркетингові витрати невеликі, конкуренція, як




загрузка...
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel