Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Контрольна робота з маркетингу» (ID:3629)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   12 кб.

Контрольна робота з маркетингу Зміст




1. Програма дослідження конкурентноздатності туристичного підприємства

Конкурентноздатність - це властивість об'єктів, що характеризують ступінь задоволення конкретної потреби в
порівнянні з кращими аналогічними об'єктами, представленими на даному ринку.

Оцінка конкурентноздатності підприємства в цілому припускає розрахунок показників, що характеризують позицію
підприємства на ринку і його функціональний стан.

Позиція підприємства на ринку оцінюється наступними показниками:

поточний попит;

ступінь задоволення попиту;

частка ринку.

Фінансовий стан підприємства оцінюється за допомогою наступних показників:

рентабельність продукції;

рентабельність продажів;

загальна рентабельність виробництва;

рентабельність власного капіталу;

рентабельність всіх капіталів;

коефіцієнт забезпеченості власними засобами;

коефіцієнт поточної ліквідності;

коефіцієнт швидкої ліквідності;

коефіцієнт абсолютної ліквідності.

Оцінка конкурентноздатності продукції можлива тільки в порівнянні, тому оцінка конкурентноздатності містить у
собі наступні етапи:

а) аналіз ринку і вибір найбільш конкурентноздатного товару - зразка як базу;

б) визначення порівняльних параметрів обох зразків;

в) розрахунок інтегрального показника конкурентноздатності оцінюваного товару.

Оцінка конкурентноздатності товару здійснюється шляхом зіставлення параметрів аналізованої продукції з
параметрами бази порівняння. Порівняння проводиться по групах технічних і економічних параметрів. При оцінці
використовуються диференціальний і комплексний методи.

План дослідження конкурентноздатності туристичного підприємства включає наступні етапи:

Визначення цілей оцінювання рівня конкурентноздатності.

Збирання та аналіз даних про:

туристичний ринок;

споживачів туристичних послуг;

потенційних конкурентів.

Визначення частки ринку туристичного підприємства та його конкурентів.

Аналіз фінансового стану туристичного підприємства та порівняння його з фінансовим станом основних
конкурентів на ринку туристичних послуг.

На основі отриманих даних проводиться формулювання вимог до туристичної послуги – еталона.

Визначення переліку параметрів туристичних послуг, які підлягають оцінюванню.

Проведення розрахунку одиничних та параметричних індексів туристичних послуг підприємства.

Розрахунок інтегрального показника конкурентноздатності.

Підготовка висновку щодо рівня конкурентноздатності.

Розробка заходів щодо підвищення конкурентноздатності та оцінювання витрат на їх проведення.

Впровадження вище запропонованого плану дослідження конкурентноздатності туристичного підприємства дозволить
підвищити якість та конкурентоспроможність туристичних послуг.

2. Кількісні та якісні характеристики туристичної пропозиції


Товар (послуги) — складне, багатоаспектне поняття, що включає сукупність багатьох властивостей, головними
серед яких є споживчі властивості, тобто здатність товару задовольняти потреби того, хто їм володіє.

Туристичні послуги виступають як "невидимий" товар. Характерною рисою і своєрідним достоїнством туристичних
послуг як товару є те, що значна частина цих послуг виробляється з мінімальними витратами на місці і, як
правило, без використання іноземної валюти. Іноземні туристи користуються послугами, наданими підприємствами
туристської індустрії країни призначення.

Туристичні послуги (туристична пропозиція) мають кількісні та якісні характеристики.

Якісні характеристики туристичної пропозиції наступні:

1. Ступінь доступності туристичної пропозиції – чи надається послуга у зручному місці, чи не доводиться
очікувати на неї надто довго.

2. Надійність туристичної послуги – наскільки стабільно працює туристична фірма, чи виконуються взяті
зобов'язання, чи забезпечується потрібний рівень завжди і всюди.

3. Репутація компанії – чи можна довіряти туристичній компанії, її персоналу.

4. Безпека – чи захищені клієнти від фізичного, морального,фінансового ризику.

5. Турбота про клієнта – чи намагається туристичне підприємство якомога краще зрозуміти специфічні потреби
споживачів і пристосуватися до них.

6. Оперативність – чи намагається персонал туристичної фірми швидко, завжди і всюди зреагувати на проблеми
клієнта, у тому числі і на незвичні запити.

7. Ввічливість – наскільки персонал ввічливий, тактовний, уважний до клієнта.

8. Компетентність – чи має персонал туристичного підприємства потрібні навички, кваліфікацію, необхідні для
надання послуг високої якості.

9. Рівень комунікації – чи є інформацію про туристичну послугу точною, ясною, адаптованою для визначеної
цільової групи.

10. Матеріальні фактори – чи вдало представлені матеріальні докази якості туристичної послуги, оформлення
приміщення, зовнішній вигляд персоналу.

Кількісні характеристики туристичної пропозиції:

1. Ціна пропозиції.

2. Термін підготовки необхідної документації.

3. Тривалість туру.

4. Кількість туристів у групі.

5. Вік туристів.

Вказані характеристики туристичної пропозиції зображено на рисунку.

Вказані якісні та кількісні характеристики туристичної пропозиції розглядаються у розрізі таких видів послуг:

- послуги по розміщенню туристів ( у готелях, мотелях, пансіонатах, кемпінгах, боатингах);

- послуги по переміщенню туристів до країни призначення і по країні різними видами пасажирського транспорту;

- послуги по забезпеченню туристів харчуванням (у ресторанах, кафе, тавернах, кафетеріях, пансіонатах);

- послуги, спрямовані на задоволення культурних потреб туристів (відвідування театрів, концертних залів,
музеїв, картинних галерей, природних і історичних заповідників, пам'ятників історії і культури, фестивалів,
спортивних змагань);

- послуги, спрямовані на задоволення ділових інтересів туристів (участь у конгресах, симпозіумах, наукових
конференціях, ярмарках і виставках);

- послуги торговельних підприємств (продаж сувенірів, подарунків, листівок, діапозитивів);

- послуги по оформленню документації (паспорта, візи й ін.).


Рисунок 1. Характеристика туристичної пропозиції.

Література

Ананьев М. Международный туризм и его развитие после второй мировой войны - М., 1996. – 348 с.

Биржаков М.Б., Никифоров В.И., Индустрия туризма: перевозки. - СПб.: Герда, 2001. – 238 с.




загрузка...
© 2007-2021 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel