Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Розподіл функцій влади та управління в Україні» (ID:11637)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       6 стр.
Размер в архиве:   13 кб.

ЗМІСТ



Вступ................................................................................................................3


1. Поясніть та проаналізуйте розподіл функцій влади та

управління в Україні........................................................................4


2. Охарактеризуйте особливості демократичного управління............7


3. Викладіть своє бачення принципів виконавчої

влади в Україні сьогодні..................................................................9


Використана література.................................................................................13


























Вступ



Державні функції в кожній країні здійснює розгалужена системи органів. Серед них виділяються вищі — парламент,
уряд і глава держави. Саме ці органи реалізують основні повноваження у сферах законодавчої та виконавчої
влади, і їх діяльність має політичну значущість. До вищих органів також віднесені вищі судові інстанції
загальної і спеціальної компетенції — верховний суд, конституційний суд, вищій адміністративний суд тощо.
Проте судові органи формально відсторонені від реалізації державних функцій політичного характеру (виняток
становить лише діяльність конституційного суду, хоча і він вважається в цілому “неполітичним” органом). Тому
тільки дослідивши роботу вищих органів законодавчої і виконавчої влади можна більш або менш точно визначити, в
яких формах здійснюється політика, на яких засадах існує і діє державний механізм.

У зв'язку з цим ключового значення нині набуває правильний вибір стратегії подальшого розвитку
державно-управлінських інститутів, конкретних шляхів і засобів подолання властивих їм недоліків з метою
створення ефективно працюючого механізму державного управління. Вирішення цього історичної ваги завдання
потребує розвиненої теоретичної бази, що має втілюватись у змістовних наукових концепціях, моделях, проектах
тощо.
























1. Поясніть та проаналізуйте розподіл функцій влади та управління в Україні



В раціонально влаштованій державі, якою є правова держава, влада здійснюється за допомогою спеціальних
органів. Звідси різні галузі влади: законодавча, виконавчо-розпорядча і судова.

У контексті теорії розподілу властей заслуговує на увагу концепція змішаного правління, яку запропонував
Полібій у своїй праці «Загальна історія». Він аналізував повноваження «трьох влад» у римській державі: владу
консулів, сенату і народів, які виражали відповідно царське, аристократичне і демократичне начало. Полібій
показав усталені політичні процедури і важелі, за допомогою яких окремі органи влади можуть як взаємно
підтримувати, сприяти один одному, а в разі необхідності протистояти претензіям окремої з них на більше місце
і роль, ніж це передбачено законом, що в цілому забезпечує стабільність і міць держави.

У змішаній формі правління Полібія, повноваження представників різних влад (як, до речі, і повноваження
різних властей у майбутніх теоріях розподілу влад) не зливається у єдине начало, не втрачають своїх
специфічних особливостей, а лишаються роздільними і відносно самостійними, співіснуючи, взаємно стримуючи і
врівноважуючи один одного у межах єдиного державного ладу. Мета такого стану речей одна - досягти такої
побудови державної влади, за якою повноваження правління не сконцентровані в одному центрі, в руках одного
органу, а справедливо розподілені між різними, взаємно стримуючими, протидіючими і врівноважуючими
складовими частинами загальнодержавної влади.

Суттєвий крок у пізнання державно-правової проблематики здійснив І. Кант, з його принципом свободи волі і
моральної автономії особи та категоричним імперативом: «Дій так, щоб ти завжди ставився до людства і у своїй




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel