Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Стратегічне планування » (ID:11444)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       4 стр.
Размер в архиве:   13 кб.

Стратегічне планування





План





1. Стратегічний аналіз підприємства


МПП “МакКом”, яке було базою виробничої практики, є однопродуктовим підприємством, що займається виключно
поліграфічними послугами на різографі.

Підрозділів, як таких, немає, так як саме підприємство налічує штат співробітників в кількості 3 чоловік:
директор, що також виконує функції бухгалтера, менеджера по рекламі та по зв’язкам з громадськістю, а іноді
дизайнера, 2 помічника, ролі яких дещо співпадають: вони займаються дизайном на комп’ютерах, приймають та
виконують поліграфічні замовлення на різографі.

У випадку відсутності директора співробітники відповідають на телефонні дзвоники, пропонують послуги МПП за
телефоном потенційним клієнтам.

Формально ці 2 підлеглих є найменшими робітниками, але насправді вони, як і директор є пайовиками МПП:
директором внесені грошові кошти, необхідні для створення і початкової роботи фірми, а також різограф,
пайовиками внесено по комп’ютеру. Таким чином, директор відповідає за економічний, фінансовий та
рекламно-маркетинговий аспекти діяльності, а підлеглі відповідають за технічний бік робіт, а також допомагають
директору у його функціях пошуку клієнтів та укладення угод.

Виробничу структуру можна представити схемою (див. схему 1)

В неї директор здійснює загальне керування виробничою діяльністю, підлеглі обслуговують виробничу базу:
комп’ютери і різограф.

Стратегічним напрямком діяльності МПП “МакКом” є, по-перше, розширення кола клієнтів, по-друге, змінення
виробничої бази – планується закупівля ще одного комп’ютера та різографа, а по-третє, розширення пропонуємих
послуг – у даний момент акцент робиться на поліграфії, планується більш широко надавати дизайнерські послуги,
також пропонувати дизайн не тільки поліграфії, а і упаковки, а також веб-сайтів.















Зовнішнє середовище - це сукупність елементів, що не входять до складу організації, але справляють на неї
вплив.

Для визначення елементів зовнішнього середовища і полегшення урахування їхнього впливу на організацію
розділимо зовнішні фактори на дві основні групи:

1) середовище прямого впливу;

2) середовище непрямого впливу.

Середовище прямого впливу містить у собі елементи, що безпосередньо впливають на операції організації і
відчувають на собі прямий вплив операції організації. До цих чинників варто віднести постачальників, трудові
ресурси, закони і установи державного регулювання, споживачів, конкурентів.

Під середовищем непрямого впливу розуміються чинники, що можуть не робити прямого негайного впливу на операції
організації, але, проте, позначаються на них.

До таких чинників відносять: стан економіки, зміни політики, соціальну культуру, науково-технічний прогрес,
технології, групові інтереси, міжнародне середовище.

У нашому випадку до найбільш значних елементів зовнішнього середовища слід віднести можливості покупців і
конкуренцію. В теперешній час поліграфічними послугами займається багато підприємств, причому, як правило,
крупні та середні з них, які раніше працювали з великими замовниками, тепер, у умовах жорсткої конкуренції,
беруться виконувати і малотиражні замовлення, втручаючись в той сектор ринку, де знаходиться переважна частина
малих підприємств, до яких належить і МПП “МакКом”. В цих умовах виживають завдяки старим клієнтам, пошуку
нових клієнтів в тих сферах, де їх раніше не було, або на які не звертали увагу. Так, у даній час МПП
“МакКом” вже налагодило контакти з керівниками коледжів, ліцеїв, шкіл з метою тиражування зошитів, щоденників,
підручників – не зважаючи на стан освіти, деякі освітянські структури з початком втілення платних послуг
почувають себе нормально в фінансовому плані і готові нести додаткові витрати.

Зараз основні позиції на ринку поліграфічних послуг займають крупні розгалужені підприємства, видавництва, але
вивченню та залученню того кола клієнтів, з яким співпрацює МПП, серйозно ніхто не займався, тому перспективи
МПП “МакКом” в цьому сегменті ринку виглядають добрими.

Цінова політика МПП визначається середніми ринковими цінами, що складається. Перспективним клієнтам, як
правило, пропонуються знижки або безоплатні додаткові послуги.

Інформаційна систем МПП співпадає в технічному плані з виробничою структурою: 2 комп’ютери, 1 різограф. На
комп’ютерах зберігається інформація, яка стосується замовників і виду виконуємих робіт (Майкрософт Аутлук),
програмне забезпечення.



2. Формування стратегії підприємства


Поточними стратегіями МПП “МакКом” є нарощування бази клієнтів, розширення пропонуємих послуг і як наслідок,
розширення виробничої бази, збільшення персоналу співробітників.

Ці стратегії відповідають місії компанії, яка полягає в гнучкій ціновій і асортиментній політиці.

Метою підприємства у даний момент є розширення впливу в середовищі освітянських організацій, пошук нових сфер
пропонування послуг. Визначаючи за допомогою матриці Бостонської Комунікативної групи (БКГ) місце знаходження
фірми на ринку, можна зробити висновок про низьку долю ринку, що належить МПП та в цілому високі темпи росту.
Це свідчить про початок діяльності компанії, находженню власної ринкової ниші, гнучким реагуванням на вимоги
клієнтів і зовнішнього середовища.

Використовуючи теорію життєвого циклу можна визначити місце підприємства як новачка, що прагне освоїтися в
ринковому середовищі, завоювати собі місце під сонцем. Завдяки доброму позиціонуванню на ринку в частині
пошуку нетрадиційних клієнтів можна сподіватися, що прагнення розширення і універсалізації послуг мають під
собою добре обгрунтування.

Таким чином, в нашому випадку можна зробити висновок про спосіб досягнення позитивної конкурентної
диверсифікації у напрямку пошуку нових взаємозв’язків із нетрадиційними споживачами. Це тим більш важливо, що
на початку діяльності для молодої фірми пошук клієнтів викликає неабиякі труднощі, тим більше в сфері послуг.

В даний час основним стратегічним напрямом діяльності є пошук нових клієнтів, у цьому зв’язку доброю ознакою є
той факт, що знайдені загальні точки торкання з редакціями кількох наукових і науково-популярних журналів в




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel