Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу» (ID:11371)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       26 стр.
Размер в архиве:   64 кб.

Дипломна робота



на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу”.



Київ-2001 Зміст.



І.Вступ

ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства



1.1.Менеджмент в системі маркетингу

1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва

1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі

1.4.Рекламна діяльність в системі збуту

1.5.Управління системою якості на підприємстві

2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок"

2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ

2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика.

2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції

2.4.Рекламна діяльність підприємства



3. Рекомендації та пропозиції

ІІІ.Висновки.



ІV. Використана література..







І. Вступ.



Управління збутовою діяльністю підприємства є темою, яка ніколи не втратить своє актуальності. Наявність добре
розробленої маркетингової стратегії в системі збубу є запорукою нормального функціонування підприємства.
Вивчення даної проблеми необхідно для розуміння основних аспектів діяльності підприємства, що пов‘язані з його
адаптацією до ринкових умов.



Об‘єктом дослідження є сукупність маркетингових складових збутової діяльності підприємства.



Предметом дослідження є процес управління збутовою діяльністю ВАТ “Завод сантехнічних заготовок”.



Робота складається з теоретичної частини, дослідницької частини, рекомендацій та пропозицій.



Отже, чи можливо, використовуючи грунтовну теоретичну базу, побудувати маркетингову стратегію фірми? Які
фактори впливають на вироблення стратегії, окрім існуючої теоретичної бази. Якою має бути політика управління
збутом в сучасних умовах ринкової нкономіки? На всі ці та багато інших питань автор намагався дати відповіді в
теоретичному контексті та практичному вимірі своєї роботи.






ІІ.1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства.



1.1. Менеджмент в системі маркетингу.



Менеджмент в системі маркетингу являє собою управління виробництвом. Включає сукупність принципів, методів,
засобів і форм управління виробництвом з метою підвищення його ефективності і зростання прибутку.



Менеджмент - наука про управління людськими відносинами в процесі виробничої діяльності і взаємозв'язків
споживачів з виробниками.



Менеджменту приділяється більша увага по мірі ускладнення господарських відносин, стратегії і тактики дій на
ринку. Використання передового досвіду управління, розробка нових підходів до управлінської діяльності є
найважливішими резервами і чинниками досягнення високих фінансово-економічних результатів.



Розробка і реалізація стратегії менеджмента підприємства по суті зводиться до управління економікою на
мікрорівні, для чого необхідна побудова відповідної системи, що виконує наступні основні функції: що спрямовує
- обгрунтування цілей і вибір головних шляхів їх досягнення; що координує - балансировка найважливіших
ресурсних обмежень і узгодження суперечливих інтересів всіх учасників виробничого процесу; стимулюючу -
активізація рушійних сил розвитку. Досвід показує, що при складності виконання всіх вартих задач, однією з
найбільш важкоздійснюваних є остання з названих функцій. Вона направлена на те, щоб зацікавити працівника в
успіху спільної справи і в реалізації його здібностей і можливостей. Як правило, традиційними (для нас)
методами таку задачу практично вирішити вдається лише частково. За оцінками фахівців, в нашому народному
господарстві в цей час використовується менше за половину творчого потенціалу зайнятих в ньому працівників (і
в цьому, очевидно, одна з першопричин нині кризової ситуації, що виникла ). Насамперед, тому, шлях з тупика
потрібно шукати в сфері мотивації людей, тобто в сфері взаємодії їх інтересів, вигоди. Але для цього треба
мати чітке уявлення про склад і структуру економічних інтересів в керованому колективі, знати і постійно
враховувати інтереси не тільки загальні для всього підприємства, але і специфічні – колективів, підрозділів
(основних, допоміжних, управлінських і т.д.), а також різних категорій працівників (по статі, віку, рівню
кваліфікації і т.п.). Без такого знання не може діяти внутрішній механізм економічного управління, механізм
стимулювання і мотивації праці.




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel