Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Характеристика туристичної галузі Швейцарії » (ID:10821)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   12 кб.

Характеристика туристичної галузі Швейцарії

4 стр.


Зміст

Стор.










1. Етапи розвитку туризму Швейцарії


До середини ХIХ ст. Швейцарія знаходилася на економічній периферії європейського континенту. Господарство
країни носило аграрний характер. Промисловість, провідною галуззю якої було виробництво годинників, була
представлена дрібними ремісничими підприємствами.

Промисловий підйом, що почався в Швейцарії у 50-ті рр. ХIХ ст. був в основному результатом ліквідації
кантональної роздрібненості, що була скасована конституцією 1848 р. Проходження територією країни транзитних
шляхів, які пов’язували промислові регіони Західної Європи – Німеччину, Північ Франції, Північ Італії –
дозволило швейцарським промисловцям активно вести посередницьку торгівлю. Доходи від неї стали одним з
важливих джерел первісного накопичення капіталу. Іншим таким джерелом стали доходи від іноземного туризму.
Неповторний швейцарський ландшафт притягував багатьох туристів, частину з яких складала буржуазія розвинених
країн Європи, а також США. Таким специфічним шляхом Швейцарія, що не брала участі у колоніальному розподілі
світу, створила первісні нагромадження капіталу, які обумовили швидкий прогрес промисловості, головним чином
точного і складного машинобудування, тонкої хімії, а також виробництво алюмінію, легкої і харчової галузі.

Вже до початку ХХ ст. маленька, позбавлена природних копалин Швейцарія перетворилася на одну з найбагатших
держав світу. Збереженню цього положення сприяв в подальшому нейтралітет, що гарантував високі прибутки під
час світових війн, розвиток туризму.

І зараз Швейцарія належить до найбільш розвинених держав Європи. За обсягом валового внутрішнього продукту
(ВВП) на душу населення вона займає перше місце у Західній Європі і одне з перших – в світі.



2. Природно-рекреаційні ресурси Швейцарії


Швейцарська конфедерація розташована в центральній частині Західної Європи. Межує на заході з Францією, на
півночі – з ФРН, на сході – з Австрією і Ліхтенштейном, на півдні – з Італією. Виходу до моря не має.

Площа Швейцарії – 41,3 тис. км2. Близько 2/3 території країни зайнято горами – Альпами, Юрою. Тут знаходяться
майже всі найбільш високі масиви Західної Європи. Лише 1/3 країни займає Швейцарське плоскогір’я (від 400 до
1200 м над рівнем моря).

Географічне положення Швейцарії досить вигідно: вона знаходиться на перехресті західноєвропейських шляхів
сполучення, через її територію проходять численні внутрішньорегіональні торгові перевезення.

Через складність рельєфу кліматичні умови країни неоднорідні. Для гірських районів характерні сніжна, але
сонячна зима, вологе, з туманами і дощами, літо, що визначає розвиток тут пасовищного скотарства. На
Швейцарському плоскогір’ї м’який атлантичний клімат, сприятливий для землеробства. Гірські долини і котловани
по великій кількості ясних, жарких днів, по яскравій південній рослинності нагадують середземноморські
субтропіки.

Швейцарія – одна з лісних держав Західної Європи: лісами вкрито близько 1/4 її території. Оброблювані землі
складають трохи більше 50% всієї площі країни. Висока доля землі, абсолютно непридатної для сільського
господарства; близько 25% займають скали, льодовики.

Все це робить Швейцарію досить привабливою для любителів як літнього, так і зимового відпочинку.



3. Історико-культурні ресурси Швейцарії


В стародавніх книгах часто можна зустріти ще одну назву Швейцарії – Гельвеція. Воно походить від назви
германського племені вельветів, що населяли країну в давнину. В I ст. до н. е. гельвети і споріднені з ними
рети були підкорені Римом, а населені ними землі включені в склад Римської імперії. Панування римлян
продовжувалося до V ст. н. е.

В V – VI ст. ст. на територію Швейцарії прийшли германські племена бургундів, алеманів, остготів. На заході,
півдні і південному сході вони змішалися з місцевим населенням, сприйняли принесену римлянами латинь, на
основі якої виникли потім французька, італійська і ретророманська мови. Навпаки, на півночі і південному
сході германомовні завойовники підкорили собі культуру і мову підкореного краю. Так були закладені основи
подальшого поділу населення країни на 4 етнічні спільності.

В середні віки територія Швейцарії опинилася в складі імперії Карла Великого, а потім – володінь Священної
Римської імперії.

Величезну роль в історії Швейцарії зіграв розвиток європейських торгових зв’язків. В ХIII ст. був освоєний
шлях між найбільш розвиненими країнами того часу – Італією, з одного боку, Фландрією, Німеччиною – з іншого.
Він проходив по території швейцарських кантонів через Сен-Готардський перевал в Альпах. 3 кантона – Урі,
Унтервальден, Швіц (від нього походить сучасна назва країни) – уклавши “Вічний союз” про дружбу і
взаємодопомогу, утворили самостійне формування в рамках Священної Римської імперії. День укладення союзу – 1
серпня 1291 р. – вважається офіційною датою утворення Швейцарської Конфедерації.

Завдяки політиці нейтралітету Швейцарія часто обирається місцем проведення міжнародних дипломатичних зустрічей
і різних конференцій, зокрема з мирного використання атомної енергії, з розвитку міжнародної торгівлі.

До другої світової війни в Женеві розміщувалась Ліга Націй. Тепер в цьому місті розміщується Європейське
відділення ООН і штаб-квартири цілого ряду міжнародних організацій: Міжнародної організації праці,
Міжнародного комітету Червоного Хреста, Всесвітньої організації охорони здоров’я та ін. В Берні знаходиться
штаб-квартира Всесвітнього поштового союзу, а в Базелі – Банку міжнародних розрахунків та ін.



4. Особливості формування туристичного ринку Швейцарії


Цілу низку галузей налічує швейцарська індустрія туризму. Це готельна справа, сектор громадського харчування,
служба альпійських провідників, навчання гірськолижному спорту, виробництво і продаж сувенірів. Усі вказані
види діяльності приносять країні значні прибутки. Тільки в 2000 р. в Швейцарії побувало майже 20 млн.
зарубіжних туристів; загальна сума доходів від їхнього перебування склала 9550 млн. швейцарських франків або
5% ВВП. В країні діють більше 7,5 млн. різноманітних готелів – від готелів міжнародного класу до простих
мотелів. Одночасно в них можна розмістити до 275 тис. чоловік. Приблизно така ж кількість місць нараховується
в котеджах і квартирах, що здаються швейцарцями в туристській сезон. Окрім того, існують багаточисельні
туристські табори, майданчики для будинків на колесах і т. п.

Індустрія туризму утворюється з підприємств, що випускають товари і послуги, без яких не може існувати
сучасний туризм. До них належать:

- підприємства, що надають послуги з розміщення (готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, мебльовані кімнати,
будинки відпочинку і т. д.), а також підприємства харчування, котрі є невід’ємною часткою підприємств, які
надають послуги з розміщення – ресторани в готелях, їдальні в пансіонатах і будинках відпочинку і т. д.;

- туристські фірми, що займаються організацією і продажем туристських поїздок;




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel