Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «Стратегія підприємства» (ID:10119)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       10 стр.
Размер в архиве:   104 кб.

Стратегія підприємства План




Стратегічний аналіз підприємства



ЗАТ “Електа” зайнято у електронної галузі промисловості, пов’язаної з виробництвом комп’ютерних компонентів.
Основна увага зосереджена на випуску мікросхем пам’яті для комп’ютерної техніки, особливо FLASH – пам’яті.

Структура компанії є традиційною – відділи виробництва, маркетингу і реклами, забезпечують нормальний хід
процесу виробництва, контактів з постачальниками та отримання прибутку.

Особливістю є розподіл підрозділів компанії на такі, що займаються виробництвом і просуванням на ринок
традиційних видів пам’яті, і її нових видів - FLASH – пам’яті.

Попит на компоненти комп’ютерної пам’яті на території України стримко зростає, до того ж в зв'язку з виходом
на міжнародні ринки вдалось підписати контракти, які дозволили розвиватись в напрямку виготовлення новітних
компонентів, які поки що ніким не випускаються в Україні – компонентів FLASH – пам’яті.

Була закуплена сучасна виробнича лінія і підписані контракти з Avnet EMG Europe – одним з найбільших
європейських дистиб’юторів на ринку мікроелектронних компонентів, що дозволило в декілька разів підвищили
продуктивність праці.

Компонентів FLASH – пам’яті - це альтернативні джерела пам’яті, які дозволяють зберігати більші інформації,
ніж звичайно, до того ж забезпечувати до даних, які знаходяться в такій пам’яті, більш швидкий досуп. В
Україні такі компонети ще майже не викоритовуються, однак попит на них зростає досить швидко.

Таким чином, основне підприємство, що займається дистрибцією та виробництвом звичайних компонентів пам’яті,
вкладає оборотні кошти в розвиток підрозділу, що займається FLASH – пам’ятью.

Тепер дослідимо основні конкурентні переваги компанії та її ключові фактори успіху – характерні для даної
галузі фактори, які приносять їй переваги. До КФУ в сфері діяльності ЗАТ “Електа” віднесено такий ряд
факторів, зазначених у таблиці 1.

Таблиця 1

Аналіз ключових факторів успіху підприємства ЗАТ “Електа”


Сфера КФУ


Показники КФУ

КФУ, залежні від технології

висока ступінь опанування існуючими технологіями;

досконалість дослідницької та експерементальної бази;

здатність швидкої розробки нововведень тощо.

КФУ, які відносяться до виробництва

низька собівартість продукції;

висока якість продукції;

вигідне розміщення підприємства;

КФУ, які відносяться до реалізації продукції.

широка мережа оптових дистриб’юторів;

присутність у точках роздрібної торгівлі;

можливість доставки тощо.

КФУ, які відносяться до маркетингу

позитивний імідж фірми;

потенційно великий розмір і кількість цільових ринків;

добре знання споживачів;

переваги в поінформованості як результат маркетингових досліджень;

відносно ефективна реклама;

високий рівень сервісного обслуговування тощо.

КФУ, що відносяться до професійних навичок

висока кваліфікація персоналу;

багатий досвід практичної діяльності тощо

КФУ, пов’язані з менеджментом

високий рівень інформаційних систем;

нормальна ефективність системи управління;

налагоджений процес прийняття рішень тощо

Інші КФУ

є доступ до фінансових ресурсів;

наявність власного капіталу;

наявність ноу-хау тощо.


Наступна таблиця дає оцінку конкурентної сили ЗАТ “Електа” у порівнянні з найбільшим конкурентом на ринку
електронної пам’яті – російською фірмою “МemoLogic”.

Таблиця 2

Оцінка конкурентної сили ЗАТ "Електа"по відношенню до найближчого конкуренту


КФУ

Вага

ЗАТ "Електа"

“MemoLogic”




Оцінка

Зважена оцінка

Оцінка

Зважена оцінка

1

2

3

4

5

6

7

1

Якість продукції

0,20

10

2,00

6

1,20

2

Імідж

0,10

10




загрузка...
© 2007-2019 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel