Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: «У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах» (ID:10085)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   14 кб.

Контрольна робота з інформатики









ЗМІСТ


У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах?

Що таке база даних, реляційна база даних в Access?

Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access?

Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access?

Що таке запит в Access?

Що таке форма в Access?

Що таке звіт в Access?

Як перейти з програми "1С:Бухгалтерія 6.0" у програму "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Як можна внести зміни у типову конфігурацію програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати у " 1C: Бухгалтерії"?

Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Як встановити відбір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Як встановити автоматичний розрахунок суми операцій у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує "1С:Бухгалтерія"?

Як встановити інтервал робочих дат у журналах документів, проводок, операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?

Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"?

Як отримати касові обороти банку за будь-який період?

Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку?

Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку?

Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер?






1. У фінансових установах, інформаційні системи застосовуються в різних напрямках. Одними з типових є -
складання бізнес-планів, фінансове планування, аналіз і т.д. Зупинимося на бізнесі-плануванні.



Найбільш повний облік динаміки реалізації проекту при підготовці й аналізі бізнес-плану можливий з
використанням спеціалізованих комп'ютерних систем економічного і фінансового моделювання, пристосованих для
рішення подібних задач. У процесі складання бізнес-плану, як правило, досить широко застосовуються
економіко-математичні методи. Особливе значення це має для обліку фактора інфляції і приведення різночасних
витрат, а також для аналізу чутливості проекту до змін зовнішнього середовища. У той же час, усе більш
розповсюдженим є підхід, заснований на використанні в бізнесі-плануванні табличного процесора типу Excel.
Автоматизація фінансового розділу бізнес-плану з використанням пакета EXCEL дозволяє істотно скоротити час
складання бізнес плану й уникнути помилок при його коректуванні. Можливість зв'язування окремих аркушів
фінансового плану дозволяє провести наскрізний аналіз наявної інформації. При необхідності оперативної зміни
одного чи декількох параметрів (наприклад, при зміні порядку оподатковування) виробляється миттєве
перерахування всього плану. Правильний вибір і ефективне використання комп'ютерних програмних продуктів
дозволяє значно поліпшити якість самих бізнес-планів.






2. База даних - це файл спеціального формату, що містить інформацію, структуровану заданим образом.



Системи керування базами даних - це програмні засоби, за допомогою яких можна створювати бази даних,
наповняти їх і працювати з ними. У світі існує чимало систем керування базами даних. Багато які з них
насправді є не закінченими продуктами, а спеціалізованими мовами програмування, за допомогою яких кожен, що
освоїв дану мову, може сам створювати такі структури, які йому зручні, і вводити в них необхідні елементи
управління.



За допомогою Access звичайні користувачі одержали зручний засіб для створення й експлуатації досить могутніх
баз даних без необхідності що-небудь програмувати. У той же час робота з Access не виключає можливості
програмування. При бажанні систему можна розвивати і набудовувати власними силами.



Ще одним додатковим достоїнством Access є інтегрованність цієї програми з Excel, Word і іншими програмами
пакета Office.






3. У меню «файл» потрібно вибрати пункт «створити», а потім вибрати потрібний шаблон із пропонованих.






4. Найпростіший спосіб - відкрити базу даних у режимі таблиці і вибираючи відповідні пункти, змінювати
властивості полів, видаляти і додавати дані, перейменовувати.



5. Запити - це спеціальні структури, призначені для обробки даних бази. За допомогою запитів дані
упорядковують, фільтрують, відбирають, змінюють, поєднують, тобто обробляють.






6. Форми - це об'єкти, за допомогою яких у базу вводять нові дані чи переглядають наявні.




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel