Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Фінансова санація» (ID:9871)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   14 кб.

технічної і організаційної документації, матеріальних, фінансових, трудових та інших ресурсів, а також заходи
по їх виконанню.

Задача проекту – бажаний результат діяльності, який буде досягнутий за намічений інтервал часу. Головною метою
інвестиційного проекту є покращення фінансового стану підприємства.

Інвестиційні проекти бувають:

1. Виробничі:

для підтримки балансу (інвестування в оновлення основних виробничих фондів);

для зменшення витрат;

розширення обсягу виробництва товарів і послуг;

розширення асортименту нових товарів та послуг;

інші (будівництво ін. Будівель, парку транспорту тощо)

2. Споживчі (кошти в придбання товарів довготермінового використання в побутовій сфері)

Фінансові

Мандатні (інвестування проектів безпеки або проектів по захисту навколишнього середовища)

Пільгове оподаткування.

Загальний приток інвестицій в Україні, як зазначалося, залишається на дуже низькому рівні.

Серед внутрішніх інвесторів розрізняємо державу і приватних інвесторів. Щодо держави то рівень державного
інвестування економіки щорічно знижується (слід зазначити, що ті проекти які закладає держава мають тенденцію
бути невиконаними).

Головним джерелом інвестиційних ресурсів залишаються власні кошти підприємств і організацій (74% до загального
обсягу). Хоча приватні капіталовкладення продовжують зростати на фоні спаду загальних вкладень, збереження
високих ставок на ринку цінних паперів не може сприяти інвестиційній діяльності комерційних банків. Це значно
стримує приватні інвестиції та їх зростання. Також негативно впливає на приватні капіталовкладення зменшення
понижуючого коефіцієнта амортизації з 0,7 до 0,6, згідно прийнятого закону Верховної Ради. Це ще зменшує
вільні кошти підприємств за рахунок переведення їх до бюджету.

Збереження високих відсоткових ставок також не сприяє перетоку коштів до реального сектора економіки. В
порівнянні з іншими країнами процентні ставки в Україні зберігаються на дуже високому рівні і тому, як
наслідок, обсяг внутрішніх інвестицій перебуває на низькому рівні. Високі процентні ставки не дозволяють брати
високооб’ємні кредити на інновації та інвестування. Хоча існує думка, що процентні ставки в Україні це
малодієвий апарат впливу на економіку країни. По моєму, ця малодієвість якраз і є наслідком величини
процентних ставок. Збільшення політичних ризиків на передодні виборів негативно вплине на здійснення
інвестицій в основний капітал. (Проте позитивна риса від проведення виборів також є: перед виборами можна
очікувати інвестицій в інфраструктуру- ремонт та будівництво доріг, каналізаційних та опалювальних систем,
розшитення газопостачальних та телефонних мереж).

Загалом ситуація з інвестиціями виглядає таким чином: сьогодні їх реальний обсяг складає 21% від рівня 1991р.;
відбулося значне згортання інвестиційної діяльності відбулося в усіх регіонах України, а найбільше- у
Херсонській, Житомирській, Чернівецькій обл. та республіці Крим. Найменшого скорочення зазнали промислові
регіони, в яких розвинені паливна, деревообробна промисловість, металургія- сировинні галузі, які мають більші
можливості вижити в кризовий період або ті, що традиційно підтримуються залишками централізованих
капіталовкладень. Це Львівська, Івано-Франківська, Харківська, Донецька, Дніпропетровська обл. Окремо слід
виділити м.Київ, на яке припадає близько 8% загального обсягу інвестицій.

Отже в решті-решт ми постали перед фактом, що інвестиційна активність в Україні на сьогодні ще на
дуженизькому рівні і іноземні інвестори не поспішають вкладати серйозні кошти в економіку нашої країни.
Внутрішні ж інвестори також не досить успішно можуть проводити фінансове вливання в нашу економіку оскільки в
своїй діяльності вони дуже часто стикаються як з певними державними обмеженнями так і з недостатністю коштів
навіть на власну реорганізацію. Яким чином виправити таку ситуацію, зробити так щоб привабливість інвестування
в українську економіку зросла і як наслідок підвищилась інвестиційна активність в Україні. Отже, які
несприятливі риси національної економіки підлягають першочерговій зміні для того щоб підвищити інвестиційну
активність. Фахівці називають такі


:

несприятливий інвестиційний клімат (занадто громіздка юридична база / близько 70 нормативно законодавчих
актів та щорічна зміна законодавства, що регулює інвестиційні процеси);

недосконалість національного інвестиційного менеджменту;

фіскальний характер вітчизняної податкової системи;

відсутність дієвої системи страхування іноземних інвестицій;

нерозвиненість вітчизняної інвестиційної інфраструктури;

неналежна координація дій між усіма державними структурами в цій сфері (В Україні діють: Національне агенство
України з реконструкцій та розвитку, Міністерство зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі, Міністерство
економіки, Міністерство фінансів, Державний інвестиційно- кліринговий комітет, Фонд державного майна України,
Українська державна кредитно інвестиційна компанія та її філія- Українське агенство сприяння іноземним
інвестиціям);

відсутність достатньої кількості вільних економічних зон;

неготовність до інвестицій більшості керівників українських підприємств;

відсутність у нашій країні офіційного міжнародного інвестиційного індексу.

Щодо останнього пункту в різних виданнях існують різні оцінки. Так, американський банківський журнал
“Institutional Investor” у своєму рейтингу за інвестиційною привабливістю ставить Україну на 111 місце серед
135 країн світу. Причому індекс її платоспрожності за 1997р. знизився на 0,1. У світі для порівняння
інвестиційної привабливості країн використовується так званий інвестиційний індекс, який розраховується
авторитетною Міжнародною Фінансовою Копорацією (IFC), для більшості країн з фондовим ринком, що розвивається.
Так от, для України такий індекс навіть не розраховується.

Слід також звернути увагу на виправлення ситуації щодо ефективного функціонування національного фондового
ринку, який повинен відповідати таким вимогам:

захищати інтереси інвесторів;

гарантувати прозорість операцій з цінними паперами та регулювання з боку держави;

створювати легкий та безпечний перехід та засвідчення прав власності на цінні папери;

застосовувати зручний механізм взаєморозрахунків (клірингу) по операціях з цінними паперами;

надавати можливість отримувати прибуток від вкладень коштів у цінні папери.

Отже, як бачимо, для вирішення проблеми покращення інвестиційної активності необхідно вирішити певну
кількість проблем пов’язаних з загальною зміною законодавчої бази в області інвестицій, тобто треба
раціоналізувати апаратну структуру керування інвестиціями в Україні а також спростити законодавство стосовно
інвестицій. Також є нагальна необхідність зміни податкової системи, і виправлення системи регулювання
діяльності інвесторів (в першу чергу іноземних) в Україні.












ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА:


“Квартальні передбачення”, 1998р.

“Финансовые риски”, 1(13)1998р.




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel