Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Гідрографія і гідротехнічні спорудження » (ID:9772)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       11 стр.
Размер в архиве:   34 кб.

- На ріках і каналах, що зображуються в дві лінії (всі);

- На ріках і каналах, що зображуються в одну лінію (тільки ті, які створюють водосховища, що виражаються в
масштабі карти).

- Греблі на карті показуються з підрозділенням на проїзні та непроїзні. Зображення великих плотин меншого
розміру супроводжується характеристикою, в якій показується матеріал спорудження, довжина і ширина по верху
плотини (в метрах); крім того, до характеристик плоти, що відносяться до об’єктів, що їх виділяють, додатково
дається підпис різниці (в метрах) між верхнім і нижнім рівнем води.

На карті позначаються крайні ворота шлюзів, якщо відстань між ними складає 2мм і більше, і внутрішні ворота
багатокамерних шлюзів при відстані між ними не менше 1мм. Якщо відстань між вхідними і вихідними воротами
шлюзу менше 2мм, тоді на карті дається один знак шлюзу. Зображення судохідних шлюзів супроводжується
характеристикою за основним ходом шлюзової системи, в якій вказується кількість камер (якщо їх 2 і більше), а
також найменша глибина на порозі воріт шлюзу (до 0.1мм), якщо на картографічному матеріалі вказана не ширина
воріт, а ширина камери, тоді в характеристиці дається остання.

Акведуки (ділянки каналів або водопроводів на естакадах) зображуються на картах поєднанням умовного знаку
мосту і каналу (або моста і водопроводу). На карті цього масштабу акведуки показують всі.

Дамби (штучні вали) вздовж берегів морів, водосховищ, каналів, озер та рік, висота яких 3м, зображуються на
картах всі, якщо їх довжина не менше 5мм.

В окремих випадках можуть вказуватися дамби і меншої висоти, якщо вони захищають від затоплення значні за
площею території біля водосховищ, великих рік, а також прибережну смугу від морських хвиль і приливів.

Якщо дамби проходять вздовж рік (каналів), що зображені в дві лінії, тоді берегові лінії не викреслюються, а
їх замінюють лініями умовного знаку дамб, між якими при виданні карт вводиться голубе окрашення.

На карті біля знаків дамб підписується їх висота (в метрах), а якщо дамба значна за висотою і протяжністю
(довжина 2см), то крім того, і матеріали спорудження і ширина дамби (по верху).

Кам’яні та дерев’яні набережні, а також береги з укріпленими відкосами довжиною не менше 3мм – показують на
карті.

Водопроводи (надземні і підземні) показуються при довжині їх не менше 2см, якщо вони розташовані поза
населеними пунктами.

Водопроводи, що будуються, показуються умовними знаками діючих і дають вздовж нього підпис буд., який дається
кольором, прийнятим для зображення гідрографії.

Кяризи показуються при довжині їх не менше 1см. Якщо мережа кяризів густа, вони показуються з відбором за
рахунок виключення недіючих і менш значних за довжиною. Недіючі кяризи зображуються знаком діючих з підписом
недіючі, який дається кольором, прийнятим для зображення в гідрографії.



Водні шляхи сполучення


Судохідні ріки (ділянки рік), по яким можливий рух річкових судів в період навігації, виділяються на картах
характером шрифта (заголовними буквами) підписів їх назв. Початок регулярного судохідства позначається
спеціальним відповідним умовним знаком.

Судохідні канали показуються спеціальним умовним знаком і виділяються характером шрифта підписів їх назв. Цей
умовний знак не використовується на карті масштабу 1:200000 при зображенні судохідних каналів, ширина яких
виражається в масштабі карти (більше 120м) і на картах при зображенні каналів з дамбами. В цих випадках
використовуються знаки каналів без поперечних штрихів, а їх судохідність відображується тільки характером
підписів назв.

Судохідність рік і каналів визначається за основними картматеріалами з уточненнями за допомогою нових
офіційних довідників, схем водних шляхів сполучення.

Морські та річкові пороги на картах зображуються всі. Пристані і якірні зупинки показується з відбором в
залежності від їх значення і ступеня навантаження карти іншими елементами змісту. Відбір здійснюється за
рахунок виключення пристаней пригородного судохідства і пристаней, розташованих на шляхах місцевого значення,
які не мають обладнаних причалів.

Пристані і якірні причали в малообжитих районах показуються всі.

Річкові порти показуються знаками, прийнятими для зображення пристаней.

Біля зображення портів і пристаней розміщуються підписи їх власних назв шрифтом, передбаченим для підписів
назв залізничних станцій (Д-231), на карті масштабу 1:200000 вони даються з пояснювальним підписом порт або
прист.

Якщо порт (пристань) розташований в однойменному з ним населеному пункті або поблизу нього, то підпис назви
населеного пункту, за винятком міст, підкреслюється тоненькою лінією, а назва порту (пристані) не
розміщується; на карті для виділення річкового порту зберігається при цьому підпис порт (шрифт Бм-431).

На картах показуються штучні підводні заглиблення фарватерів (морські канали) на мілководних ділянках морів.

Моли і причали зображуються, як правило, при довжині більше 1мм із збереженням їх дійсних розмірів і планових
окреслень. Якщо ці об'єкти розташовані дуже часто, то вони показуються з відбором, але не частіше ніж через
2мм. Моли і причали довжиною менше 1мм при необхідності їх показу на карті зображуються поза масштабним
умовним знаком.

Маяки на карті показуються всі. Воєнно-морські бази наносяться всі, якщо їх показ передбачений спеціальними
вказівками. У випадку, коли в населеному пункті розташовані воєнно-морська база і порт, показується тільки
воєнно-морська база.

Морські шляхи наносяться з таким розрахунком, щоб відобразити найбільш важливі морські зв'язки міжнародного
значення, а також показати шляхи, що з'єднують головні порти і пристані держави (каботажні). Каботажні шляхи
місцевого значення між невеликими пунктами не показуються. Морські шляхи зображуються плавними лініями по
найбільш коротким відстаням між нормами в обхід островів, мілин та інших перешкод. Вздовж них даються підписи
назв цих портових населених пунктів і відстані між ними (в кілометрах) без підпису к-и. Умовним знаком,
прийнятим для показу морських шляхів, зображуються також судохідні шляхи на великих озерах та водосховищах. В
південному зарамковому оформленні аркушів в цих випадках пояснюється їх умовний знак; водні шляхи сполучення і
відстані (в кілометрах).



Населенні пункти


При нанесенні населених пунктів необхідно виділити:

1. Відносну густоту населених пунктів.

2. Головні населені пункти.

3. Тип поселення (міста, селища, окремі будівлі).

4. Число жителів.

Для міст існує сім градацій:

1. Більше 1000000.

2. Від 500000 до 1000000.

3. Від 100000 до 500000.

4. Від 50000 до 100000.

5. Від 10000 до 50000.

6. Від 2000 до 10000.

7. До 2000.

Селища міського типу:

1. Більше 2000.

2. 2000.

3. Менше 2000.

Для населених пунктів сільського типу:

1. Більше 1000.

2. Від 500 до 1000.




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel