Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

1. Розвиток системи просування продукції

Організувати роботу мерчандайзерів;

Відкриття дочірніх підприємств;

Відкриття фірмових магазинів;

Відкриття фірмових відділів у великих універсамах.

2. Єдина товарна і цінова політика на Україні

Єдина система знижок і надбавок;

Чіткий розподіл асортименту по місцях кінцевої реалізації.

3. Реклама і стимулювання збуту

Проведення єдиної масової рекламної компанії;

Участь у виставках;

Забезпечення підрозділів рекламною продукцією.

Система знижок і надбавок застосовувана в компанії “Coca-Cola”

Базова ціна (прайс-лист);

Знижка для дистриб'ютора (max) – база-6% (з доставкою);

Знижка для дилера (max) – база-4% (з доставкою);

Знижка для оптового покупця (max) – база-2%.

Обмеження: не мають право продавати нижче базової ціни.

Рекомендовано продавати:

Базова ціна – середній опт;

Базова ціна +5% – дрібний опт (характерно тільки для великих міст);

Базова ціна +10-15% – роздріб.

Завдяки даній системі знижок і надбавок досягається відносна однорідність цін у всіх регіонах України і
виключається переливання товару з регіону в регіон.

Виключно посередників по безалкогольним напоям в Україні майже немає. Майже всі оптовики посередники поряд з
безалкогольними напоями реалізують й інші продукти харчування. Зараз на ринку безалкогольних напоїв склалася
трьохрівнева структура опту.

Перший рівень – великі оптовики. Великих оптовиків – не менше 10 компаній. Великий оптовик обертає продукції
на суму від 60 до 100 тис. $.

Середня націнка великого оптовика по реалізації безалкогольних напоїв – від 5 до 20% в залежності від знижок,
що надаються клієнту. Скільки залишається оптовику “на життя” після продажу продукції з максимальною знижкою
невідомо.

Другий рівень опту середняки. Компанія середній оптовик за місяць обертає 6 - 12 тис. $. Націнки середнього
опту – 8 - 10%.

Третій рівень – дрібний опт. Дрібні оптовики обертають в місяць – 2 - 5 тис. $. Їх націнки – від 3 до 15% в
залежності від виду продукції. Типові представники дрібного опту в столиці – спеціалізовані кіоски на великих
оптово-роздрібних ринках [15, с. 51].

Як і в минулому році, великі трейдери не можуть точно спрогнозувати свій прибуток при продажу безалкогольних
напоїв. Ціни на цю продукцію досить не стабільні – вони складаються в залежності від цін на світовому ринку.

Деякі фірми (особливо ті які лише розкручують марку) намагаються знизити націнку до мінімуму (3 - 5%), щоб
залучити покупця за рахунок низької ціни. Інші в той же час реалізовують товар за високою ціною підкреслюючи
імідж марки [15, с. 52].

З підсиленням конкуренції на ринку відбулися зміни у взаємовідносинах між компаніями “першої руки” та їх
клієнтами – дилерами та оптовиками. Зараз відмінності між дилерами та вільними оптовиками нівелюються. Якщо на
початку розвитку ринку всі компанії “першої руки” висували дилерам умову торгувати виключно їхньою продукцією,
то зараз імпортери та виробники безалкогольних напоїв не настільки вимогливі.

Таким чином, можна зробити висновок про доцільність розширення власної дистриб’юторської мережі для підвищення
обсягів та ефективності продажу власної продукції.



9. Фінансовий аналіз діяльності компанії “Coca-Cola”

Фінансова діяльність компанії включає запозичення, виплату дивідендів, випуск акцій та їх викуп. Обсяг
грошових коштів, що використовуються у фінансовій діяльності, складав 0,5 мільярдів доларів в 2000 році, 1,3
мільярди в 1999 році та 3,1 мільярди в 1998 році.

Зміна у показниках 2000 року у порівнянні з 1999 роком відбулася переважно в результаті зменшення витрат на
викуп власних акцій компанії через використання грошових коштів на придбання торгових марок та розливачів
протягом 2000 року. Зменшення у показниках 1999 року порівняно з 1998 роком відбулося через сплату боргів з
доходів від інвестицій та використання інших активів у 1998 році.

Грошові кошти, що використовуються для викупу простих акцій, складали 15 мільйонів доларів у 2000 році, 1,6
мільярдів доларів у 1999 році та 1,3 мільярди у 1998 році.

Емісія комерційних паперів є основним джерелом короткострокового фінансування. На 31 грудня 2000 року вартість
комерційних паперів в обігу становила 4,9 мільярди доларів, що на 6 мільярдів перевищує показник на кінець
1999 року (4,3 мільярдів доларів).

Збільшення позик та дебіторської заборгованості у 2000 році відбулося через випуск комерційних паперів (кошти,
отримані в результаті цього, були використані для придбання торгових марок протягом 2000 року) та додаткові
інвестиції в дочірні підприємства з розливу. Термін виплати по комерційним позикам Компанії, як правило, є
менше трьох місяців.

В 2000 році в рамках Плану-2000 було збільшено суму кредитування за рахунок комерційних позик з терміном
виплати більше трьох місяців. Виплати по комерційних паперах з терміном більше трьох місяців та дохід по ним
до вирахувань було включено в консолідований звіт про рух грошових коштів. На 31 грудня 2000 року кредитні
лінії та інші короткострокові джерела кредитування складали 3,1 мільярд доларів. З них невикористаними
залишилися приблизно 167 мільйонів доларів.

На 31 грудня 2000 року сума заборгованості по довгостроковим зобов’язанням складала 854 мільйони доларів, що
на 167 мільйонів більше, ніж було на кінець 1999 року (687 мільйонів). Основною причиною цього збільшення був
випуск довгострокових зобов’язань на ринках країн Європи.

Програма управління валютними ризиками передбачає поступове зменшення впливу курсів валют на показники чистого
прибутку компанії та прибутку, що припадає на одну просту акцію. Вплив більш сильної позиції американського
долара зменшив наш прибуток від операційної діяльності приблизно на 4% у 2000 році та приблизно на 9% у 1999
році.

Прибутки від курсових різниць складали 87 мільйонів доларів у 2000 році. У 1999 році та 1998 році збитки
склали відповідно 34 мільйони та 56 мільйонів

Ці суми були віднесені до статті “інші доходи”. Сума доходу (збитків) включає також переоцінку в валюти
розрахунку, а також вартість хеджування деяких ризиків.

Чистий дохід (виручка) та рентабельність

У 2000 році за показниками консолідованої звітності чистий дохід (виручка) та рентабельність зросли відповідно
на 5% та 4%. Збільшення чистого доходу (виручки) пов’язано, в першу чергу, з підвищенням цін на деяких ринках,
включенням до консолідованої звітності у 2000 році нещодавно придбаних нами підприємств з розливу в Індії та
підприємств з продажу через торговельні автомати в Японії. Частково це було компенсовано більш сильною
позицією американського долара та продажем у червні 1999 року підприємств з розливу в Італії, показники
діяльності яких раніше включалися до консолідованої звітності.

У 2000 році рентабельність зменшилася до 69,7%, перш за все, у зв’язку з включенням до консолідованої
звітності даних підприємств з розливу в Індії та підприємств з продажу через торговельні автомати в Японії у
тому ж році. Взагалі, треба зазначити, що включення до звітності індійського та японського підприємств
дозволили більшою мірою підвищити показник доходу (виручки) і значно меншою - показник рентабельності.

У 1999 році за даними консолідованої звітності чистий дохід залишався на рівні 1998 року, а валовий прибуток
підвищився на 3%. На обсяг чистого доходу позитивно вплинуло збільшенням обсягу продажу в галонах та
підвищенням цін на деяких ринках, а негативно - посилення позиції американського долара та продаж раніше
підприємств з розливу в Італії у червні 1999 року. Рентабельність зросла до 70,4% у 1999 році у порівнянні з




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel