Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.


3


Більш 4 грн.


Високий


17


8,500,000


90


7,650,000




Разом




100


50,000,000




48,375,000


Для визначення характеристик продукції, що є найважливішими для споживачів цієї товарної групи керівництвом
компанії було прийнято рішення про проведення опитування серед працівників компанії та потенційних
споживачів.

На основі отриманих результатів можна зробити висновок про доцільність прислухання до думки споживачів та
приділення максимуму уваги до питань якості та ціни власної продукції.


7. Аналіз розподілу продукції компанії “Coca-Cola”

Процесу розподілу продукції в Україні керівництвом компанії приділяється чи не найбільше уваги. Побудований і
введений в дію завод по виробництву продукції компанії дозволив більш гнучко реагувати на зміну попиту та
споживацьких смаків й відповідно на них реагувати через власні систему розподілу.

Політика розподілу

Розподілення продукції компанії «Coca-Cola» на українському ринку, як і на інших світових ринках, відбувається
через дилерську мережу. Сьогодні дилерська мережа компанії — одна з найбільших в Україні. Компанія «Coca-Cola»
продає свою продукцію та працює виключно через дилерів, у чому виявляється лояльне ставлення до них. Компанія
вважає, що дилери добре знають місцеві ринки, їх специфіку, найкращим чином орієнтуються в середовищі, а також
гнучкі та пристосовані до швидкозмінюючогося середовища. Компанія «Coca-Cola» інвестує чималі кошти в навчання
своїх дилерів. Оскільки продуктова лінія постійно удосконалюється або змінюється, на ринок виходять нові види
продукції компанії (життєвий цикл продукції від 2 до 6 років), дилери повинні оновлювати свої знання декілька
разів на рік.

Співробітники навчаються разом з дилерами. Компанія розробляє маркетингову політику, враховуючи інтереси
дилерів: знайомить їх зі стратегією збуту, передає певні навички техніки продажу і орієнтації у змінах
поведінки споживача тощо. Збут продукції великою мірою залежить від ціни: навіть невеликі коливання ціни
призводять до великих змін в обсязі збуту. Як і на кожному ринку, на українському ринку є свої споживацькі
переваги. Так, якщо, наприклад, в США найбільші обсяги продажу приходяться саме на “Кока-колу”, то в Україні
більша перевага надається зокрема “Спрайту”. В залежності від специфіки споживацьких смаків і повинен робитись
акцент в сфері реклами та каналів розподілу.

Реклама

Компанія «Coca-Cola» розглядає рекламу як найважливіший інструмент для підтримки інформованості споживачів про
існуючі та нові продукти. Залежно від продукту, що рекламується, та кола його потенційних покупців обираються
рекламні носії. Коли йдеться про рекламу товару для масового споживача, компанія використовує телевізійну
рекламу, коли про товари для вузького кола спеціалістів — перевага віддається прямому маркетингу або рекламі в
спеціалізованих, професійних виданнях Рекламні агентства, з якими працює компанія, розробляють макети з
урахуванням цільової аудиторії, специфіки продукту, що рекламується, цінового позиціювання. Використовуються
рекламні макети, які розроблені для проведення масових рекламних кампаній, зокрема, в європейських країнах,
але потім адаптуються до умов місцевого ринку.

Реклама на українському телебаченні продукції компанії перші роки була досить обмеженою. Однак уже в 1999-2000
роках значна частина рекламних коштів пішла на спонсорування телезаходів (телевізійний канал «Новий»,
спонсорські покази телевізійних фільмів) та демонстрацію відеоролика на «Новому каналі». Основними критеріями
вибору телевізійного каналу і програми для рекламування продукції компанії були: рейтинг каналу, можливість
рекламування в прайм-тайм, коефіцієнт охоплення цільової аудиторії, особливо в регіонах, політика каналу щодо
встановлення ціни на рекламу.

Рекламну кампанію з використанням рекламних щитів було проведено у вересні-листопаді 1999 року в місті Києві,
їх місце розташування обиралося з точки зору оптимального охоплення цільової аудиторії (біля мосту ім. Патона.
на Подолі, на Ленінградській площі. уздовж проспекту Перемоги). Оригінал-макет робився з урахуванням
особливостей українського ринку, основним завданням рекламної кампанії було збільшити обсяги реалізації
власної продукції.

Результатом стало збільшення кількості звернень до дилерської мережі та зростання продажу продукції в
роздрібній мережі майже вдвічі. Для підтримки дистриб’юторської мережі було прийнято рішення надавати в
рекламних макетах назви дилерів компанії та їх контактні номери телефонів.

Діяльність у сфері громадських зв'язків є невід'ємною частиною комунікативної політики компанії в Україні.
Прес-конференції проводяться з регулярністю декілька разів у квартал. Тематика прес-конференцій різна: вихід
на ринок нового продукту, кадрові пересування, нові призначення, спільні маркетингові акції з дилерами тощо.
Відповідно до запропонованої тематики запрошуються і представники преси. Прес-конференції відвідують і фахівці
з європейських маркетингових центрів.

Є кілька напрямків, у які компанія інвестує кошти і від яких залежатиме збільшення обсягу продажу. Це:

по-перше, - дилери;

по-друге - корпоративний збут;

по-третє — сервісне обслуговування;

по-четверте — роздрібна мережа.

Компанія «Coca-Cola» в Україні очікує у найближче майбутнє, що продукція завдяки проведенню широкомасштабних
рекламних компаній та акцій буде дуже активно продаватися в магазинах, тож, про подальший розвиток роздрібної
мережі потрібно думати вже сьогодні


8. Аналіз цінової політики та системи стимулювання збуту компанії “Coca-Cola”

Як вже зазначалося вище, велику увагу при реалізації власної продукції в компанії “Coca-Cola” приділяється
розвитку власної дистриб’юторської (дилерської) мережі.

Організація дистриб'юторської мережі на Україні (продукція компанії повинна бути представлена у кожнім
магазині України в максимально можливій кількості).

Тому для досягнення цієї мети повинні бути виконані наступні завдання:




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel