Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.


609,421


3.09


2.16


5,973,120


92.00


9

“Сокенбіча”


139,968


181,170


0.92


2.16


6,113,088


94.16


10

“Акваріус”


81,216


455,376


2.31


1.25


6,194,304


95.41


Як ми бачимо з таблиці, найбільші обсяги реалізації мають новинки від компанії “Кока-Кола”, а саме “Кока-Кола
класік” та “Кока-Кола лайт”, практично завдяки широкій рекламній компанії на відносно нову продукцію на ринку
України.

Як завжди високі позиції підтримують класичні для компанії “Кока-Кола” такі безалкогольні напої як “Фанта”,
“Спрайт” та безпосередньо “Кока-Кола”.

Таким чином при подальшому розвитку компанією власних ринків збуту, їй необхідно приділити максимум уваги до
нової продукції, що надходить на ринок України.


6. Аналіз споживачів компанії “Coca-Cola”

Ринок безалкогольних напоїв немає якихось специфічних особливостей, оскільки дана продукція споживається усіма
верствами населення і не залежить ні від віку, ні від статі, ні від інших характеристик споживацької групи. За
цих умов споживацькі групи можна виділити лише за ціною купуємої продукції.

Сегментування ринку безалкогольних напоїв представлене у таблиці 6.

Таблиця 6

Сегментування ринку безалкогольних напоїв в Україні


№ Сегмента


Ціна за 1 бут. (2 л) напою


Доход споживачів


Частка населення України, %


Чисельність населення України, чол.


Частка споживачів напою, %


Чисельність споживачів напою, чол.


1


Менше 3 грн.


Малий


52


26,000,000


100


26,000,000


2


від 3 до 4 грн.


Середній


31


15,500,000


95


14,725,000




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel