Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

та частку на світовому ринку безалкогольних напоїв.

Підвищення рівня споживацької обізнаності та привабливості наших торгових марок відбувається шляхом
використання інтегрованих маркетингових програм. Розробляються та впроваджуються ці програми на місцях шляхом
інвестування у підприємства-розливачі та шляхом утворення союзів з іншими компаніями з розливу.

При розробці стратегії торгової марки Компанії проводиться вивчення продукту та його упаковки, встановлюється
місце торгової марки на ринку, розробляється чітка програма зворотного зв’язку зі споживачами. Інтегровані
маркетингові програми включають в себе такі заходи як реклама, вивчення попиту на ринках збуту та дегустація
продуктів.

Торгові марки

Компанія конкурує на ринку безалкогольних напоїв. В цій категорії пропонується ціла низка відомих у всьому
світі торгових марок, усього 232. Сюди входять безалкогольні напої, напої без газу, як то: тонізуючі напої,
соки, напої на основі соків, води, чаї та кави.

Як уже згадувалося, для досягнення довгострокових цілей зростання здійснюються значні інвестиції в торгові
марки, а саме: інвестиції в підтримку існуючих торгових марок та в придбання нових торгових марок у випадках,
коли це доцільно.

В липні 2000 р. було придбано торгові марки компанії “Cadbury Schweppes” в 155 країнах за приблизно 700 млн.
доларів. До переліку країн, які не були включені в цю угоду, ввійшли США, Південноафриканська республіка
(ПАР), Норвегія, Швейцарія та країни-члени ЄС (за винятком Великобританії, Ірландії та Греції).

У вересні 2000 року було придбано торгові марки компанії Cadbury Schweppes у Новій Зеландії за приблизно 20
млн. доларів. У вересні 2000 року було придбано, за окремою угодою з Cadbury Schweppes (ПАР) приблизно за 250
млн. доларів підприємство, що виробляє газовані безалкогольні напої в ПАР, Ботсвані, Намібії, Лесото та
Свазіленді. На цьому придбання торгових марок Cadbury Schweppes не завершується, і планується після
врегулювання окремих законодавчих питань укласти низку угод у деяких країнах.

У грудні 1999 р. Компанія оголосила про свої наміри придбати торгову марку “Оранджіна”, три лінії з розливу та
завод з виробництва концентратів французької компанії Pernod Ricard. Вартість придбання повинна була скласти
приблизно 5 млрд. франків. Однак ця угода була відхилена французькими державними регулюючими органами у
листопаді 2000 року.

Система розливу напоїв

Компанія має господарські зв’язки з трьома типами розливачів:

незалежними компаніями з розливу, в яких компанія не має частки власності;

компаніями з розливу, в які вкладені інвестиції, та в яких «Coca-Cola» має суттєвий вплив;

компанії з розливу, в які вкладені інвестиції та які компанія повністю контролює.

У 2000 році незалежні розливачі виробили та продали близько 27% загальносвітового обсягу виробництва в
юніт-кейсах. Розливачі, в яких компанія має суттєвий вплив, виробили та продали близько 58%; розливачі, які
компанія повністю контролює - близько 15%.

Стійка орієнтація цих компаній на отримання власного прибутку допомагає нам досягти наших стратегічних цілей у
зростанні обсягів виробництва, удосконаленні систем дистрибуції та маркетингу. Такі розливачі, як правило, є
великими підприємствами, які охоплюють великі території, мають міцну фінансову базу для довгострокових
інвестицій та сильні управлінські кадри. Такі компанії - стратегічні бізнес-партнери компанії “Кока-Кола” на
всіх континентах.

У відповідності з загальною стратегією в 2000 році дві японські компанії з розливу, Kita Kyushu Coca-Cola
Bottling Company Ltd. та Sanyo Coca-Cola Bottling Company Ltd., оголосили про свої плани об’єднатися і
утворити нову компанію Coca-Cola West Japan Company, акції якої будуть вільно обертатися. Угода, яку було
підписано в липні 2000 р., була оцінена в близько 2,2 млрд. доларів. Це дозволило компанії кинути якір в
Японії. Станом на 31 грудня 2000 р. частка власності в новоствореній компанії становила близько 5%.

У 1999 р. компанія Coca-Cola Amatil Ltd. завершила виділення в окреме підприємство свого підрозділу в Європі
і створила нову компанію з розливу Coca-Cola Beverages plc. Станом на 31 грудня 2000 р. компанія володіла
близько 50,5% відсотками акцій Coca-Cola Beverages plc. Очікується зниження частки власності до менш ніж 50%,
і тому облік інвестиції здійснюється за методом участі у капіталі.

Так склалося історично, що в деяких ситуаціях віддається перевага повному контролю над компаніями -
розливачами. Такий контроль дозволить компенсувати обмежені місцеві ресурси та дасть змогу допомогти
сфокусувати програми продажів та маркетингу розливачів, розвинути їх бізнесові та інформаційні системи,
досягти бажаної структури капіталу.

У липні 2000 року компанія придбала у Frazer and Neave Limited її частку власності, 75%, в компаніях Frazer
and Neave Coca-Cola Pte Limited (F&N Coca-Cola). До укладення цієї угоди Компанія володіла 25% F&N Coca-Cola.
Це придбання дозволило отримати повний контроль над F&N Coca-Cola. F&N Coca-Cola володіє контрольним пакетом
акцій компаній з розливу в Брунеї, Камбоджі, Непалі, Пакистані, Шрі-Ланці, Сінгапурі та В’єтнамі.

Асортимент продукції компанії “Coca-Cola” дуже широкий і налічує близько 160 найменувань продукції, і лише 10
з них має постійні обсяги продажу в Україні.

Перелік основних видів продукції та обсяги їх реалізації представлені у таблиці 5.


Таблиця 5



Показники асортименту продукції компанії “Coca-Cola”





Найменування


Продаж за рік, шт.




Виторг у рік, грн.




Частка в загальному розмірі виручки, параметр ДО, %


Частка в загальному обсязі продажів, параметр Т, %


Сумарне значення збуту кожного виду


Сумарне значення частки кожного виду


1

“Кока-кола класік”


3207168


7,259,115


36.80


49.40




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel