Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

23

Проаналізувавши індикатори конкурентоспроможності двох підприємств-конкурентів ми можемо зробити висновок, що
ВАТ “Росинка” виходить на лідируючі позиції в цьому напрямку. На даному етапі вітчизняний виробник повинен ще
зробити собі ім’я, в той час коли у компанії «Coca-Cola» воно вже є, і тоді, коли це буде зроблено, за рахунок
рівної якості та суттєво нижчої ціни компанія «Coca-Cola» може не втримати власних завойованих позицій на
ринку України.

Враховуючи специфіку нашої галузі, ми можемо визначити певні ключові фактори успіху, які будуть представлені у
матриці конкурентного профілю (табл. 4), де в якості конкурентів для нашого підприємства на початковому етапі
будуть приватні підприємства, які займаються виробництвом напоїв, і, в першу чергу, безалкогольних напоїв.

Таблиця 4

Матриця конкурентного профілю українських підприємств-виробників безалкогольних напоїв

Ключовий фактор успіху

Ваговий коефіцієнт

“Coca-Cola”

ВАТ “Росинка”

ЗАТ “Оболонь”



рейтинг

оцінка

рейтинг

оцінка

рейтинг

оцінка

1

2

3

4

5

6

7

8

Якість товару

0,25

5

1,25

5

1,25

3

0,75

Ціна

0,25

4

1,0

5

1,25

4

1,0

Екологічність

0,15

5

0,75

3

0,45

3

0,45

Асортимент

0,05

4

0,2

5

0,25

4

0,2

Реклама та стимулювання попиту

0,2

4

0,8

4

0,8

3

0,6

Канали збуту

0,1

5

0,5

3

0,3

5

0,5

Загальна оцінка

1,0


4,5


4,35


3,5


Зазначені в таблиці показники були отримані в результаті маркетингового дослідження діяльності підприємств, що
займаються виробництвом безалкогольних напоїв в даній галузі та прогнозних можливостей реалізації продукції.
Були визначені головні фактори успіху, які вважаються найпринциповішими для даної галузі, та за п’ятибальною
шкалою оцінені конкурентні переваги тих чи інших підприємств.

Загальна оцінка була отримана шляхом обопільного врахування як рейтингу так і вагового коефіцієнту кожного з
параметрів, і показує, який середній бал отримає виготовлювана продукція за усіма якостями в сукупності.

Дана оцінка конкурентноздатності підприємства охоплює усі найбільш важливі показники господарської діяльності
підприємств, виключає дублювання окремих показників, дозволяє швидко й об'єктивно одержати картину становища
підприємства на галузевому ринку. Використання в ході оцінки порівняння показників за різні проміжки часу дає




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel