Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

До таких галузей, згідно з програмою, було віднесено харчову, вугільні та хімічну галузі промисловості. Така
програма стимулювання та залучення інвестиційних ресурсів в Україну влаштовувало керівництво компанії
«Coca-Cola» і було прийняте рішення про фінансування проекту створення нового виробництва на території
Київської області.

Створення філіалу компанії в Україні було викликане також високим інфраструктурно-виробничим потенціалом
українських підприємств-партнерів. Зокрема, при введенні в дію філіалу планувалося створити його у вигляді
компанії повного франчайзингу, тобто новоствореним підприємством використовувалися технології та необхідна
сировина в повному обсязі за рахунок підприємств-постачальників, розташованих в країнах Східної Європи та
Росії. Використання невласних ресурсів значно збільшувало ціну на продукцію компанії, що стримувало збільшення
обсягів продажу в країні.

Тому у 1999 році керівництвом компанії «Coca-Cola» було прийнято рішення про переходу від повного франчайзингу
до часткового, при якому використовувалися лише ексклюзивні технології виготовлення безалкогольних напоїв, а
більшість необхідних ресурсів постачалися українськими підприємствами-виробниками.

Ці перетворення дозволили збільшити обсяги фінансових вливань з боку корпорації «Coca-Cola», оскільки вкрай
необхідні фінансові ресурси почали отримувати не лише безпосередньо об’єкти іноземного інвестування, а й
підприємства пов’язаних з ними галузей промисловості.

До інших факторів, які ще можна назвати опосередкованими факторами впливу, що стимулювали компанію «Coca-Cola»
виходити на український ринок, можна віднести:

насиченість традиційних ринків Західної Європи, та , в певній мірі, країн Балтики, що призвело до закриття
розливних заводів в Італії та Франції, зменшення прибутків в країнах Балканського півострова за рахунок
нестабільної економічної та політичної ситуації в регіоні;

високий рівень конкуренції на традиційних ринках;

поглиблення проникнення на ринок СНД, оскільки за територією Україна в межах СНД займає третє місце після
Росії та Казахстану, а за чисельністю населення взагалі друге місце після Росії, то для такої широкомасштабної
транснаціональної компанії, як «Coca-Cola», це був бажаний сегмент ринку;

високий ринковий потенціал України, який не був повністю використаний компанією, що дозволило значну частку
ринку захопити вітчизняними виробниками безалкогольних напоїв в особі компаній “Орлан”, “Росинка” та
“Оболонь”. Це можна пояснити недостатньо високим рівнем проведених досліджень щодо потенціалу українського
ринку безалкогольних напоїв, а також невірно обраною ціновою стратегією, яка призвела до втрати суттєвих
позицій на ринку.

Відкриття філіалу в Україні не можна розглядати як “платформу” для поширення бізнесу в країни Західної чи
Східної Європи, оскільки в цих країнах бізнес вже давно існує і проходить вже стадію стабілізації в життєвому
циклі продукції. Це викликано чітко сформованою системою розподілу продукції та досить сталим попитом, який
змінюється лише за рахунок сезонних коливань в обсягах реалізованої продукції.

Можливо в певній мірі Україна стане своєрідною платформою для поширення свого бізнесу компанією «Coca-Cola» в
такі країни, як Молдова. Але існуюча нестабільна економічна і політична ситуація в цій країні дозволяє
говорити про високий рівень ризикованості при можливості поширення власного виробництва і на цю країну.

На даному етапі діяльності компанії «Coca-Cola» в Україні можна говорити про зменшення рівня отримуваних
прибутків за рахунок високого рівня конкурентоспроможності, створеного українськими виробниками, а також
високим рівнем нестабільності фінансових установ та організацій, що призвело до незапланованих втрат компанії
в розмірі 2,3 млн. дол.

Таким чином, керівництву компанії необхідно докласти максимум зусиль для підтримання стабільних обсягів
продажу та прибутків у наступних періодах.


3. Аналіз конкурентів компанії “Coca-Cola”

Як вже зазначалося вище, при виході компанії на український ринок, практично існував лише один конкурент, а
саме корпорація “Пепсі”, яка теж шукала на Україні своїх споживачів. В той же час покращення економічної та
політичної ситуації в країні призвело до розвитку підприємств харчової промисловості і виробництва
безалкогольних напоїв зокрема.

Таким чином в Україні з’явилося три основних конкурента компанії:

Концерн “Орлан”.

ВАТ “Завод безалкогольних виробів “Росинка”.

ЗАТ “Оболонь”.

Частка ринку, яку займає кожна з цих компаній окремо, представлена на рис. 1.

Рис. 1. Частка компаній на ринку безалкогольних напоїв в Україні

Як видно з рис. 1, найсуттєвішим конкурентом на ринку безалкогольних напоїв України є ВАТ “Росинка”, обсяги
продажу яких за остання два роки зросли майже втричі. За таких тенденцій до 2002 року доля ринку підприємства
може сягнути 35 - 40%, що значно погіршить позиції та прибутки компанії “Coca-Cola” в Україні.

Основними таких тенденцій збільшення обсягів продажу є висока якість продукції та ціна, яка на 15-20% нижча за
ціну компанії «Coca-Cola».

Порівняльний аналіз індикаторів (факторів) конкурентоспроможності підприємств-конкурентів наведені в табл.
3.

Таблиця 3

Індикатори конкурентоспроможності підприємств-конкурентів

Критерії

Вагомість

Бальна оцінка



Компанія «Coca-Cola»

ВАТ “Росинка”

1. Відносна доля ринку

0,1

4

4

2. Витрати

0,3

4

2

3. Відмінні властивості

0,1

4

5

4. Ступінь засвоєння технології збуту

0,12

5

4

5. Метод продаж

0,18

4

4

6. Імідж (відомість)

0,2

5

4

Всього

1

22




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel