Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна інформація про фірму» (ID:9472)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   47 кб.

18

Корпорація

17

20

19


Нижче подані деякі з факторів, що можуть вплинути на фінансові показники діяльності компанії або стати
причиною значної розбіжності між реальними результатами та тими, які містяться у звіті Компанії щодо
майбутньої діяльності.

До них належать:

здатність накопичити достатньо грошових коштів для забезпечення реалізації планів щодо збільшення капіталу,
викупу акцій та здійснення операційної діяльності.

Тиск на конкурентоспроможність продукції та ціни на неї, а також здатність здобути та утримати частку продажу
на світовому ринку в результаті дій конкурентів. В той час, коли є впевненість в зростанні та прибутковості
діяльності, несподівані дії конкурентів можуть вплинути на величину доходу, частку та обсяг продажу.

Зміни в законах та підзаконних актах як Сполучених Штатів, так і інших країн, в тому числі зміни в стандартах
бухгалтерського обліку, вимогах щодо оподаткування (включаючи зміни у ставках податку, нові закони про
оподаткування та зміни у тлумаченні термінів в діючих законах про оподаткування) та законах про захист
навколишнього середовища.

Коливання цін на сировину та здатність підтримувати вигідні взаємозв’язки з постачальниками.

здатність досягти прогнозованих показників доходу, які розраховуються на основі очікуваних обсягів продажу
багатьох видів продукції, одні з яких є більш прибутковими, ніж інші. Не існує жодної гарантії, що буде
досягнуто запланованого рівня продажу або асортименту продукції.

Коливання у процентних ставках та зміни інших умов на ринку капіталу, включаючи коливання у курсах іноземних
валют. Управління більшістю ризиків, які існують на ринках капіталу (включаючи процентні ризики та валютні
ризики) здійснюється на консолідованій основі, що дозволяє мати перевагу у випадку будь-яких відхилень.
Компанією використовуються похідні фінансові інструменти для зменшення сумарного ризику. Однак, не існує
гарантії того, що програма управління фінансовими ризиками буде здатна забезпечити зменшення валютних
ризиків.

Економічні та політичні умови на міжнародних ринках, включаючи громадянську непокору, зміни у складі уряду та
обмеження переводу капіталу за кордон.

здатність виходу на ринки країн, що розвиваються, що також залежить від економічних та політичних умов та від
того, наскільки вдалими будуть спроби придбати або заснувати стратегічні бізнес-союзи з місцевими компаніями
- розливачами, модернізувати виробниче обладнання та обладнання для продажу, покращити технології та
налагодити розподільчу мережу. Більше того, пропозиція продукції на ринки країн, що розвиваються, повинна
відповідати попиту на цю продукцію. Через відмінності у цінах на подібну продукцію та культурні відмінності
різних країн не існує повної гарантії того, що продукція буде позитивно сприйнята на якомусь певному ринку.

Ефективність рекламної кампанії, маркетингу та просування продукції.

Ризик порушення судового процесу та інші ризики та непередбачувані події, про які періодично повідомляються
Комісію з цінних паперів та біржею у своїх звітах.

Несприятливі погодні умови, що може призвести до зниження попиту на продукцію Компанії.

здатність вирішувати питання, пов’язані з введенням єдиної європейської валюти (євро) згідно з визначеними
строками.


10. Аналіз автономності прийняття рішень

Для підведення підсумків стосовно діяльності представництва компанії «Coca-Cola» необхідно оцінити
автономність філіалу в цілому спектрі питань стосовно і вибору стратегії діяльності, підбору персоналу,
маркетингових програм та інших питань.

Опитування проводилось серед працівників компанії, економічних оглядачів провідних українських видань та
потенційних споживачів компанії «Coca-Cola».

Результати проведеного дослідження представимо за п’ятибальною шкалою і зробимо висновок про загальну
автономність чи залежність представництва компанії «Coca-Cola» в Україні.


Вибір структури управління 1 2 3 4 5

Прийом на роботу вищих менеджерів 1 2 3 4 5

Рівень зарплати вищих менеджерів 1 2 3 4 5

Прийом і звільнення робочих та службовців філії 1 2 3 4 5

Заробітна плата робочих та службовців 1 2 3 4 5

Програми підготовки та підвищення кваліфікації 1 2 3 4 5

Переведення співробітників з відділу в відділ 1 2 3 4 5

Забезпечення безпеки та захист проти шпіонажу 1 2 3 4 5

Додаткові відпустки й інші стимулюючі заходи 1 2 3 4 5

Винесення стягнень 1 2 3 4 5

Вибір постачальника необхідної продукції 1 2 3 4 5

Метод продажу готової продукції 1 2 3 4 5

Кредитна політика 1 2 3 4 5

Річний план виробництва та збуту 1 2 3 4 5

Вимоги до якості продукції 1 2 3 4 5

Визначення способу розрахунку собівартості продукції 1 2 3 4 5

Проникнення на нові ринки за кордоном 1 2 3 4 5

Просування на ринок нового товару 1 2 3 4 5

Вибір каналів товаропросування 1 2 3 4 5

Підготовка плану маркетингу 1 2 3 4 5

Встановлення цін 1 2 3 4 5

Фінансування реклами 1 2 3 4 5

Фінансування некомерційних програм 1 2 3 4 5

Кредити в місцевих банках 1 2 3 4 5

Політика нарахування дивідендів 1 2 3 4 5

Трансферт капіталу (обсяги, форми) 1 2 3 4 5


Навіть не розраховуючи середній бал автономності представництва, можна зробити висновок про те, що в зв’язку з
такою формою організації підприємства як франчайзинг кількість та одноосібність прийняття рішень в
представництві зводиться практично до 0.

Після нескладних підрахунків отримуємо середній бал автономності в розмірі 3,2 бали, що говорить про
можливість прийняття рішень тільки на нижньому рівні менеджменту чи з приводу певних організаційних питань
місцевого значення.

Список використаної літератури



Аникеев С. Н. Методика разработки плана маркетинга. Серия «Практика маркетинга». - М., 1995. – 248 с.

Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. - М., 1999. – 340 с.

Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. - С-Пб, 1993. – 544 с.

Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М.: Экономика, 1997. – 432 с.

Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. - К., 1998. – 286 с.

Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К., КНЕУ, 1998. – 234 с.

Волков О.М. Методическое пособие по изучению иностранных фирм. - М, 1998. – 186 с.

Все о маркетинге. Сборник для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М., 1999. –
128 с.




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel