Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Вплив Верховної Ради України на систему органів виконавчої влади» (ID:8779)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       5 стр.
Размер в архиве:   22 кб.

Оскільки ринок цінних паперів є складною сукупністю суспільних відносин з приводу цінних паперів, то його
регулювання має загальний та конкретний аспекти. Загальний аспект правового регулювання означає
впровадження правил, критеріїв. Стандартів, обов’язкових для всіх учасників фондового ринку; конкретний -
обов’язкових тільки для певних учасників цього ринку.

Як правило, загальнообов’язкове правове регулювання здійснюється органами держави, тобто правила,
критерії та стандарти ринку цінних паперів встановлюються державними органами, і вони є обов’язковими
для всіх індивідуальних або інституційних учасників. Більш того, вони також є обов’язковими і для самих
державних органів. Прикладами таких правил можуть бути, зокрема, визначення понять акцій у Законі України
«Про цінні папері і фондову біржу» або правило, згідно з яким надання дозволу на здійснення посередницької
діяльності на фондовому ринку є прерогативою Міністерства фінансів України.

Що стосується інституційно-правового регулювання, то правила, критерії і стандарти, визначені
інститутами-регуляторами, є обов’язкові лише для певних (конкретних) учасників ринку цінних паперів.
Наприклад, «Правила допуску цінних паперів до котирування на Українській фондовій біржі» є
обов’язковими лише для тих емітентів, цінні папери яких котируються на біржі.

Державно-правове та інституційно-правове регулювання ринку цінних паперів є не тільки видами
правового регулювання, а ї його двома складовими частинами.

Державно-правове регулювання ринку цінних паперів в Україні здійснюється низкою державних
органів, які складають систему державних органів регулювання в цій сфері. Між зазначеними органами
існує певний ієрархічний та галузевий поділ.

В сучасну систему органів державно-правового регулювання ринку цінних паперів України входять, зокрема,
такі: орган законодавчої влади - Верховна Рада України; органи центральної виконавчої влади - Президент
України, Кабінет Міністрів України, Міністерство фінансів України, Міністерство економіки України та
деякі інші. Крім того, важливу роль у цій системі відіграють інститути, які не є органами законодавчої
або виконавчої влади, але підзвітні Верховній Раді України, наприклад, Національний банк України, Фонд
державного майна України тощо; а також місцеві органи державної влади, головним чином, місцеві державні
адміністрації (до їхньої компетенції належать питання реєстрації юридичних осіб або реєстрації
іноземних інвестицій тощо) і органи судової влади, у тому числі арбітражні суди.

З метою координації діяльності державних органів з питань функціонування фондового ринку була створена
Координаційна рада з питань функціонування фондового ринку в Україні при Президентові України. До складу
Координаційної ради входять керівники державних органів, які у межах своєї компетенції здійснюють контроль та
інші функції управління щодо фондового ринку та інвестиційної діяльності в Україні. Очолює Координаційну раду
Голова Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (ДКЦПФР). Склад Координаційної ради та Положення
про Координаційну раду затверджує Президент України за поданням Голови Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку.

Основними проблемами координації діяльності є те, що:

ДКЦПФР законодавче ще не стала головним координуючим органом державного регулювання в сфері фондового ринку;

відсутній реальний механізм координації діяльності ДКЦПФР з іншими органами державного регулювання;

значна кількість нормативно-правових актів міжвідомчого характеру, розроблених іншими регулятивними органами
стосовно суміжних питань розвитку ринку, не узгоджена з ДКЦПФР.



Література


Конституція України (зі змінами та доповненнями), Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, N 30;

Закон України „Про Верховну Раду Автономної Республіки Крим”, Відомості Верховної Ради (ВВР), 1998, N 29;

Закон України „Про цінні папери та фондову біржу”, Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 38;

Відомості Верховної Ради України. – 2005. - № 2;

Колпаков В.К., Кузьменко О.В. Адміністративне право України: Підручник. – К.: Юрінком Інтер, 2003 р.;

Нижник Н.Р. Державне управління в Україні: централізація та децентралізація. – К.: Лада, 2000 р.;






19





загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel