Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Застосування соціально-культурного підходу в менеджменті» (ID:8664)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       3 стр.
Размер в архиве:   16 кб.

друкарню, ремонтні майстерні і т.п.

Ці обставини накладають свої особливості на маркетинг некомерційної діяльності: він виявляється
багатовимірним, на відміну від традиційного маркетингу в комерційних сферах. Наприклад, в некомерційній сфері
досить часто суб'єкт платоспроможного попиту (той, хто платить гроші) не співпадає з безпосереднім споживачем
(клієнтом). Так, типові споживачі послуг в соціально-культурній сфері - це діти, підлітки, ветерани. Робота з
ними, з очевидністю, необхідна, але хто повинен оплачувати надані ним послуги ? Часто - не вони самі. Щось
оплачують батьки, щось підтримується бюджетними засобами, щось - зацікавленими в такій діяльності донорами,
щось - добродійними фундаціями і т.д.

Фактично в соціально-культурній сфері діють, як мінімум, два ринки: ринок споживачів і ринок донорів. І не
завжди можна сказати, який з цих ринків первинний: чи то спочатку визначаються види робіт із споживачами і
потім шукаються донори на їх підтримку, чи то споживачі підбираються для забезпечення інтересів донорів -
готові платити гроші за певні види робіт з цими групами.

Ці особливості, поза всяким сумнівом, позначаються на технології менеджменту в соціально-культурній сфері.
Протее, при всій їх важливості вони не відрізняють менеджмент в соціально-культурній сфері від будь-якого
менеджменту послуг. Практично всі вказані особливості - суть особливості послуг.

Менеджмент в соціально-культурній сфері може полягати виключно в створенні організаційних і економічних умов
саморозвитку соціально-культурного життя - не більше, але і не менше. І в цьому полягає справжній вміст
характеру менеджменту в соціально-культурній сфері.

Бізнес все більш інтегрується з іншими сферами життя суспільства: політикою, культурою, наукою, освітою,
мистецтвом, спортом.

Все більше розповсюдження отримали спонсорство і добродійність, патронаж. Все це не тільки різко змінило і
збагатило своїм змістом технологію менеджменту, додало йому характер соціально-культурної орієнтованої
діяльності.

Важливо, що всі ці особливості виявляються на фоні бурхливого розвитку сучасних інформаційних технологій,
інформатизації і комп'ютеризації, мультимедіа, освоєння можливостей Інтернету, без якого немислимі вже сучасна
реклама, PR інші бізнес-технології. Інтенсивно проникають ці технології і в соціально-культурну сферу,
відкриваючи перед нею абсолютно нові горизонти розвитку.

Сучасний ринок все більш явно глобалізується. Починається тотальна конкуренція всіх зі всіма. На перший план
виходить здатність зайняти своє унікальне місце в мережі глобальних ринкових зв'язків. А це можливо тільки за
умови залучення уваги до свого бізнесу, досягнення популярності будь-якими засобами.

В цьому плані сучасний бізнес, як втім і політика, все більш зближуються за своєю технологією з шоу-бізнесом і
соціально-культурною діяльністю в цілому. В своєму технологічному змісті сучасний менеджмент остаточно придбав
риси і форми технології соціально-культурної діяльності.

Всі ці особливості сучасного менеджменту, які є закономірним виразом дії внутрішніх тенденцій розвитку самого
менеджменту, помітно зближують його з сферою культури і соціально-культурною сферою в цілому.

Всі ці обставини пред'являють нові вимоги до компетентності і професіоналізму сучасного менеджера. До
традиційних вимог знання технології, організації фінансового контролю і маркетингу в сучасних умовах додаються
вимоги культурологічного і гуманітарного характеру.


Сучасний менеджер, незалежно від профілю діяльності його фірми, повинен бути не тільки теоретично, але й
практично орієнтованим в питаннях загальної і прикладної культурології, соціальної психології, бути знайомим з
сучасними культурними процесами в тих суспільствах і середовищі, в яких йому доводиться або доведеться мати
справу, практично орієнтуватися в механізмах і процедурах ухвалення рішень, володіти іноземними мовами бути
розвинутим в плані етичної і інтелектуальної культури.

Не тільки зарубіжні дані, але нинішня українська дійсність переконливо показують, що більше шансів стати
успішними підприємцями і менеджерами мають випускники гуманітарних вузів в порівнянні з випускниками технічних
вузів, а серед останніх - колишні наукові співробітники. Наростання гуманітарного змісту сучасного менеджменту
виявляється практично по всіх векторах практики менеджменту.

Сучасна фірма у все більшому ступені предстає як культура - в буквальному та термінологічному значенні слова:
з своїми цінностями, нормами, традиціями, ритуалами, героями, міфами, легендами, фольклором, субкультурами і
т.д. Фірмовий стиль, організаційна культура, дух корпорації з метафор дуже швидко перетворилися на конкретні
технологічні вимоги. Все більше число ведучих зарубіжних фахівців по менеджменту схильні розглядати сучасний
менеджмент як "культурологічний".














Список використаної літератури



1. Ераcoв В.С. Социальная культурология. - М.: Аспект-Пресс, 1998.

2. Морозова Е.Я. Экономика и организация предприятий социально-

культурной сферы. - СПб.: Михайлов, 2002.

3. Новаторов В.Е. Маркетинг в социально-культурной сфере. - СПб:

Нева, 2003.

4. Подольська Є.А., Лихвар В.Д. Культурологія. - К.: ЦНЛ, 2003.

5. Тульчинский Г.Л. Менеджмент в сфере культуры. - СПб.: Лань, 2001.





8







загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel