Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Діяльність» (ID:8414)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       13 стр.
Размер в архиве:   59 кб.

3. Соціальний. Будь-який прояв соціальної декомпенсації, антисоціальна поведінка, яка б ні була її причина,
діагностується як психічний розлад (концепція Ч.Ломброзо). Зокрема, будь-яка суіцидальна спроба трактується як
прояв психічного розладу.

4. Експериментально-психологічний. Та або інша ненормативність психічної функції, її відхилення від
середньостатистичних показників приводить до виявлення „ненормальності”. Особливо часто це відбувається при
сполученні декількох таких показників, що відхиляються, і тоді пропонується виносити висновок про психічний
розлад.

Поняття психічної хвороби з'являється при порушеннях в області психологічної патології (ендогенні
захворювання).



53. Особливості групової діяльності


Групова діяльність – це готовность людини до спільних форм діяльності для досягнення групових цілей і задач.

У регуляції ефективності групової діяльності беруть участь різні системи факторів:

позагрупові (фізичні і соціальні)

внутрішньогрупові (норми, міжособистісні відносини)

позаособистісні (однорідність – різнорідність по індивідуально-психологічних параметрах)

внутрішньоособистісні (індивідуально-психологічні особливості членів групи, їхній стан, вихідні думки,
оцінки)

Фактором, що пов'язує всі перераховані системи, що пронизує їх, є фактор суспільної значимості, спільної
діяльності групи людей. Він є стрижневим, що оптимально сполучає особистісно значимі і суспільно засоби
орієнтації групи.

У ранніх дослідженнях з проблеми особливостей групової діяльності з'ясовувалося питання про те, чи діє індивід
поодинці краще, ніж в присутності інших, або, навпаки, факт присутності інших стимулює ефективність діяльності
кожного. Акцент робився саме на факті простої присутності інших, а сама група трактувалася насамперед як цей
факт присутності: вивчалася не взаємодія (інтеракція) людей у групі, а факт їхньої одночасної дії поруч
(коакція).

Результати дослідження таких „коактных” груп показали, що в присутності інших людей зростає швидкість, але
погіршується якість дій індивіда (навіть якщо за умовами експерименту знімався момент суперництва). Ці
результати були інтерпретовані як виникнення ефекту зростання сенсорної стимуляції, коли на продуктивність
діяльності індивіда впливав сам вигляд і „звучання” інших людей, що працюють поруч над тією же самою задачею.




54. Групова діяльність: поняття, суть та основні характеристики


Група – це об'єднання людей, засноване на їхній участі в певній діяльності, пов'язане системою відносин, що
регулюються формальними або неформальними соціальними інститутами.

Групова діяльність – це готовность людини до спільних форм діяльності для досягнення групових цілей і задач.

Групова діяльність характеризується інтенсивним процесом спілкування. Спостереження показують, що можна
виділити досить конкретні шаблони спілкування, а отже, і людей, що беруть у ньому участь:

люди, що прагнуть до лідерства і здатні вирішувати спільні завдання та діяти, підкоряючи собі інших членів
групи;

індивідуалісти – люди, що прагнуть при вирішенні задач діяти самі;

люди, що пристосовуються до групи, легко піддаються наказам та впливу з боку інших;

колективісти, які намагаються вирішувати спільну задачу спільними діями.

У регуляції ефективності групової діяльності беруть участь різні системи факторів:

позагрупові (фізичні і соціальні)

внутрішньогрупові (норми, міжособистісні відносини)

позаособистісні (однорідність – різнорідність по індивідуально-психологічних параметрах)

внутрішньоособистісні (індивідуально-психологічні особливості членів групи, їхній стан, вихідні думки,
оцінки)



65. Діяльність особистості в освітніх системах



Розглядаючи поняття „особистість”, ми стикаємось із проблемою, пов'язаною з наявністю значної кількості його
визначень. Але, глибоко проникаючи в його суть, дійдемо висновку про те, що воно включає триєдине начало,
пов'язане з минулим у житті конкретної людини, її теперішнім і майбутнім, – як наслідком минулого і
теперішнього. Людина ніби вибудовує саму себе, і результат залежні і, від розвитку її духу, природних
передумов морального становлення.

Звідси можемо дійти висновку про складові індивідуальності, які включають сукупність якостей конкретної
людини, притаманних тільки їй одній. Не є новиною, що кожна особистість удосконалюється в процесі
цілеспрямованого виховання. Виховання і формотворчою основою духовного розвитку особистості та набуття нею
життєво-творчого потенціалу, який веде до забезпечення високих духовних цінностей і гуманістичного сприйняття
буття.

На сьогодні освітні заклади є помітною ланкою, оскільки в них здійснюється не тільки навчально-виховний
процес, а й процес духовно-орієнтуючий, розрахований на зміцнення самосвідомості особистості, її характеру,
знищення відчуття меншовартості.

На сьогодні зрозуміло, що діяльнісна орієнтація особистості в умовах гуманітарного навчального закладу
здійснюється всім процесом забезпечення його життєдіяльності. Це планомірне, відповідно до навчальних
дисциплін та виховних заходів збагачування молоді знаннями про багатовіковий досвід українського народу,
пов'язаний із організацією свого високодуховного життя та втілювання положення цього досвіду в усі сфери
діяльності наших сучасників. Це сприятиме духовному розвитку і вироблятиме впевненість у діях та вчинках.






66. Характеристики діяльності особистості в освітніх системах


Розглядаючи поняття „особистість”, ми стикаємось із проблемою, пов'язаною з наявністю значної кількості його
визначень. Але, глибоко проникаючи в його суть, дійдемо висновку про те, що воно включає триєдине начало,
пов'язане з минулим у житті конкретної людини, її теперішнім і майбутнім, – як наслідком минулого і
теперішнього. Людина ніби вибудовує саму себе, і результат залежні і, від розвитку її духу, природних
передумов морального становлення.

Звідси можемо дійти висновку про складові індивідуальності, які включають сукупність якостей конкретної
людини, притаманних тільки їй одній. Не є новиною, що кожна особистість удосконалюється в процесі
цілеспрямованого виховання. Виховання і формотворчою основою духовного розвитку особистості та набуття нею
життєво-творчого потенціалу, який веде до забезпечення високих духовних цінностей і гуманістичного сприйняття
буття.

На сьогодні освітні заклади є помітною ланкою, оскільки в них здійснюється не тільки навчально-виховний
процес, а й процес духовно-орієнтуючий, розрахований на зміцнення самосвідомості особистості, її характеру,
знищення відчуття меншовартості.

На сьогодні зрозуміло, що діяльнісна орієнтація особистості в умовах гуманітарного навчального закладу




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel