Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна характеристика ЗАТ "Синега» (ID:10415)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       15 стр.
Размер в архиве:   246 кб.

етапу процеса оказує значний вплив на порядок та зміст першого.

Для виготовлення зубчастих колес необхідні заготівки, по формі та розмірам приблизні до форми та розмірів
готової деталі. Якість заготовки впливає на технологічний маршрут механічної обробки і її трудоємкість.

Заготовками для стальних зубчастих колес є штамповані поковки та нормальний катаний пруток. Пруткові заготовки
поступають на токарні і револьверні станки і багатошпиндельні автомати, де здійснюється попередня чернова
обробка з відрізкою штучних заготівок. Циліндричні колеса з наружним діаметром більше 50 мм виготовляють з
поковок, отриманих штамповкою на кривошипних ковочно-штампувальних пресах, молотах, горизонтально-ковочних
машинах.

Відковані або відштамповані заготовки підвергають термообробці – нормалізації або отжигу – для зняття
залишкових напруг та поліпшення їх обробляємості. Після термообробки заготовки заготовки очищають від окаліни
дробеструйною обробкою або травленням з послідуючою промивкою в гарячії воді, а потім контролюють твердість,
основні розміри, якість поверхні.

Технологія обробки черв’ячних пар

Черв’ячна пара складається з черв’яка і черв’ячного колеса. Черв’ячне колесо виготовляється збірним з двох
деталей: венця і ступіци.

Обробка черв’яків у першому етапі технологічного процесу принципіально не відрізняється від виготовлення
циліндрічних зубчастих колес. Схема обробки у першому та другому етапах черв’ячних колес така сама як і
обробка циліндричних та конічних колес в осевій установці черв’ячного колеса при токарних і зубооброблюючих
операціях. другий етап технологічного процесу вироблення черв’яків та черв’ячних колес має свої специфічні
особливості, які не зустрічаються в інших видах передач.

Обробка заготовок черв’яків і черв’ячних колес виконується на універсальних токарних і карусельних станках.
Для обробки глобоїдних черв’ячних пар ліпше використовувати гідрокопіювальних пристроїв або спеціальних
поворотних супортів.

Технологія збирання машин

Основними організаційними формами збирання є стаціонарна та подвижна. На аналізуємому заводі використовується
друга форма збирання, при якій збираємий виріб послідовно переміщається по всім збиральним постам, на кожному
з яких виконують певні операції.


2.4. Дослідження зовнішнього середовища

2.4.1. Споживачи продукції підприємства


До цього моменту ми розглядали основні змінні від яких залежить успіх організації, акцентирувавши увагу на
факторах, діючих внутрі організації. Однак успіх підприємства рішучим образом залежить також від сил,
зовнішних по відношенню до організації та діючих в глобальному зовнішньому середовищі.

Той факт, що продукція підприємства ЗАТ “Синега” має сільськогосподарське направлення робить список її
споживачів дуже об’ємним. Організація має споживачів у 19 областях України, а також у Росії та Молдавії.

Серед споживачів продукції ЗАТ “Синега” найбільшу частку займають колгоспи.

У географічному розрізі серед всіх споживачів виділяються три основні області: Київ, Київська обл.,
Житомірська обл. Вони складають відповідно 22 %, 21%, 19 % від усіх замовлень, тобто 62 % від загальної їх
кількості. Перспективними споживачами залишаються Чернигів та Запоріжжя. Серед факторів такого розподілу
споживачів треба виділити зручне територіальне розміщення підприємства ЗАТ “Синега”.

Серед вимог споживачів до продукції підприємства слід виділити високу зносостійкість, низьку ціну та високу
якість.


2.4.2. Конкурентне середовище підприємства

ЗАТ “Синега” має широке коло конкурентів.

У галузі сільськогосподарського машинобудування працюють 100 підприємств і 17 інститутів, підпорядкованих
Міністерству промислової політики України. В останні роки до створення техніки для села приступили і 30
конверсійних заводів. Якщо в 1992 році Україна виробляла лише 32 % машин, що охоплюють весь технологічний
процес (від оранки поля до переробки й упакування готової продукції), то сьогодні частка вітчизняної техніки
на цьому ринку перевищила 70 %. Цьому факту багато в чому сприяла “Національна програма виробництва
технологічних комплексів, машин і устаткування для сільського господарства, харчової і переробної
промисловості на 1992 - 1997 роки”.

Було розроблено понад 1200 найменувань нової техніки. З них впроваджено у виробництво 420 машин, які не
вироблялися раніше в Україні; 472 машини, які раніше вироблялися по суті, створені заново. Ще 366 найменувань
є поки що в одиничних зразках. З’явилися нові машини для рослинництва і тваринництва. Багато українських
розробок відповідають світовим стандартам і конкурентоспроможності на зовнішньому ринку.

Сьогодні забезпечення тракторами народного господарства України складає 75,1 % від його потреби. Парк
нараховує 393,1 тис. машин, а потреба в них – 510 тис.

З прийняттям закону про лізинг у вітчизняних виробників з’явилася можливість активізувати реалізацію своєї
продукції, оскільки ринок сільгосптехніки останнім часом характеризується низькою платоспроможністю
споживачів.

Український ринок сільськогосподарської техніки з його високим попитом дуже привабливий для іноземних фірм.
Одних тільки комбайнів потрібно щорічно 10400 од. Багато великих закордонних компаній, що виробляють
сільгосптехніку, не проти надовго облаштуватися на нашому ринку. Особливу активність виявляють останнім часом
американці й німці.

Сьогодні в Україні усвідомили, що куди вигідніше створювати спільні підприємства із закордонними фірмами, ніж
купувати їхню готову продукцію. Це дає можливість, використовуючи іноземні кредитні лінії, одержати доступ до
передових технологій, підвищити якість продукції, що випускається.

Незважаючи на відносно високий рівень конкуренції, перспективи у підприємства ЗАТ “Синега” все ж таки є. Це
налагодження додаткової технологічної лінії по виробництву запасних частин до сільськогосподарських машин
імпортного виробництва. Можливо керівництву підприємства слід замислитися над можливістю співробітництва із
західними виробниками сільгосптехніки. Сегмент даного ринку зайнятий не повністю, тому підприємству слід вже
зараз починати діяти в цьому напрямку.


2.4.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища

Діяльність ЗАТ “Синега” залежіть від непреривного притоку матеріалів, оскільки воно є підприємством
машинобудівної галузі. Неможливість забезпечити постачання матеріальних ресурсів в необхідних розмірах може
завдати великих труднощів підприємству.

Основними постачальниками ЗАТ “Синега” є:

Машинобудівні заготівки та ливарне виробництво – ЗАТ СМНВО ім. Фрунзе.

Хімікати та лакофарбові матеріали – ЗАТ “Лакма”.

Насоси - ЗАТ “Насосенергомаш”.

Електроенергія – ЗАТ “Білоцерківська ТЕЦ”


Для зменшення залежності від постачання теплової енергії, підприємство ЗАТ “Синега” побудувало свою котельну,
чим зменшило ризик невиконання обов’язків перед споживачами.

Підприємство веде пошук нових постачальників з більш дешевими і якісними матеріалами та напівфабрикатами
навіть закордоном, але перелік постачальників підприємства не змінюється вже довгий час. Це говорить про
задоволення партнерськими стосунками між підприємством та його постачальниками.

РОЗДІЛ 3. Дослідження іноваційної стратегії підприємства


Для ЗАТ “Синега” в даний час набуває гостроти питання налагодження ефективного виробництва. Тому головна увага
у виробничому менеджменті приділяється виробітку стратегії іновації і мір, спрямованих на її реалізацію.
Розробка і випуск нових видів продукції стає пріоритетним напрямком стратегії фірми, тому що визначає всі інші
напрямки її розвитку.

Здійснення інноваційного процесу на підприємстві складається з таких ланок:

розробка планів і програм інноваційної діяльності;




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel