Реклама


Замовити реферат


От партнёров

Интересное
загрузка...

Счетчики
Rambler's Top100

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Шукаєте реферат - просто зайдіть на Рефсмаркет!

Тема: « Загальна характеристика ЗАТ "Синега» (ID:10415)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       15 стр.
Размер в архиве:   246 кб.

органу товариства, ради товариства, з власної ініціативи, або на вимогу акціонерів. Ревізійна комісія
підзвітна тільки вищому органу товариства.

Організаційна структура ЗАТ "Синега” нагадує собою лінійно-функціональну структуру, кожне з підрозділів якої
орієнтоване на виконання певної функції. Такий спосіб побудови організаційної структури має власні переваги та
недоліки. До переваг можна віднести те, що для якісного виконання своєї функції кожен підрозділ організації
затрачує максимум необхідних зусиль. Недоліком же є збільшення загальних витрат через неминуче дублювання
робіт для різних підрозділів підприємтсва, а також довгий час, який затрачює рішення, прийняте керівництвом,
коли йде по ланцюгу від керівника до підлеглого.

Тобто процес реагування на зміни у зовнішньому середовищі стає більш довгим. Також можна відмітити те, що
менеджери середнього рівня та їх підлеглі бачать поточну ситуацію більш об’єктивно ніж топ-менеджери. Це
означає, що їх рішення були б найбільш ефективні.

Хотілося б в контексті управління персоналом віділити роль служби управління персоналом в даній структурі.
Вона безпосередньо підлегла керівнику підприємства. Але цей факт не дає поводу думати, що цей відділ має
високий статус в організації.

Ця структура, яка склалася ще в радянську епоху, визначає службу управління персоналом як допоміжний елемент,
який відірваний від стратегій та кадрової політики організації. Даному структурному підрозділу віддається лише
облікова функція та роль складання та зберігання документів. Це пов’язане з тим, що лінійні менеджери
підприємства узяли на себе всі останні функції управління кадрами, особливо найм.

З вищевказаного можна зробити висновок:

Слід вибирати таку організаційну структуру, яка відповідає стратегічним планам організації та забезпечує їй
ефективне взаємодію із зовнішнім середовищем та досягнення намічених цілей.

Структура організації не може залишатися незмінною, тому що змінюється як зовнішнє так і внутрішнє її
середовище.

Більшість організацій сьогодні використовують бюрократичні структури управління. Традиційною структурою
бюрократії є лінійно-функціональна організація, при якій остання розбивається на підрозділи, виконуючі
спеціалізіровані функції.


2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації


Основу концепції управління персоналом організації у наш час складає зростаюча роль особистості робітника,
знання його мотиваційних установлень, вміння їх формувати і направляти у відповідності із завданнями, що
стоять перед організацією.

Ситуація, що склалася у нашій країні, одночасна зміна економічних і політичних систем несуть як великі
можливості, так і великі загрози для кожної особистості, стабільності її існування, привнесуючи значний
ступінь невизначеності в життя практично кожної людини.

Управління персоналом у такій ситуації отримує особисте значення: воно дозволяє об’єднати і реалізувати цілий
спектр питань адаптації особистості до зовнішніх умов.

Можна виділити три фактори, що здійснюють вплив на людей в організації.

Перший – ієрархічна структура організації, де основний засіб впливу – це відношення влада-підпорядкованість,
тобто тиск на людину зверху за допомогою примусу, контролю над розподілом матеріальних благ.

Другий – культура, тобто розроблені суспільством, організацією, групою людей спільні цінності, соціальні
норми, установлення поведінки, які регламентують дії особистості, змушуючи її вести себе так, а не інакше без
відчутного примусу.

Третій – ринок, тобто сіть рівноправних відносин заснованих на купівлі-продажу продукції і послуг, відносин
власності, рівноваги інтересів продавця і покупця.

Із усього сказаного вище можна зробити висновок, що людський фактор є не тільки статтею витрат, людський
фактор і його використання на підприємстві становиться стратегічним фактором та життєво важливою умовою для
того, щоб підприємство могло вижити у важких і нестабільних умовах ринку.

У філософії “менеджмента людських ресурсів” співробітник це активи підприємства, людський капітал, від якого
нема чого очікувати, якщо його розглядати якось по іншому. Це означає послаблення контролю та більшу мотивацію
і стимулювання до праці, тому що наявність кваліфікованого кадрового потенціалу є головною умовою забезпечення
ефективності виробництва. випуску високоякісної та конкурентноспроможної продукції, швидкого опанування науки
і техніки.

Кількісний склад персоналу заводоуправління ЗАТ “Синега” наведений в таблиці 2.1.




Таблиця 2.1

Кількісний склад персоналу заводоуправління ЗАТ “Синега” станом на 01.01.202 року.


пп

Код

КП

Код

ОКПДТ

Найменування посад

Кількість

одиниць

1

2

3

4

5

1

1210.1

24380

Голова правління-директор заводу

1

2

1237.1

20735

Головний інженер-начальник технічного відділу

1

3



Заст.директора по загальним питанням-начальник відділу збуту та МТП


1

4

4115

24676

Секретар-друкарка

1

5

1239

23907

Начальник сторожової охорони




загрузка...
© 2007-2018 Банк рефератів | редизайн:bogoiskatel